همسه صباحية همسه صباحية كل صباح

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


همسه صباحية صحح الصيام

همسه صباحية كل صباح


شجرة الإعجاب9إعجاب
  • 3 Post By محمدرجب مهدية
  • 3 Post By جود
  • 2 Post By الاسكندراني
  • 1 Post By محمدرجب مهدية

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 29-04-2020, 06:15 AM   #1
العمّـدة


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 18,051 [ + ]
 التقييم :  20074
تلقيت إعجاب : 2299
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 اوسمتي
وسام الوفاء الادمن 
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي همسه صباحية صحح الصيام




همسه صباحية
كلامي مش هيعجبً البعض وللأسف هيطنشوه رغم ان صيامهم معلق بالحاجات دي
نحن في رمضان شهر الصيام هل انت مستعد تُصلح نفسك
الأب الي فرق أولاده من بعض بسبب توزيع أمواله عالاولاد وحرم البنات
مش ناوي تعدل وضعك
الاخ الي واخد اكتر من حقه مش ناوي يعدل وضعه
العم الي اكل أموال بنات اخوه المتوفي مش ناوي يعدل وضعه
المغتاب الي كل يوم يغتاب الناس ويجيب سيرتهم مش ناوي يعدل وضعه
داخل عليكم شهر رمضان
هتصوموا ازاي وقلوبكم فيها كراهية لفلان
هتصوموا ازاي وفطاركمً مال حرام
هتصوموا ازاي وأنتم خربتم سمعة فلان وفلانه
هتصوموا ازاي وأنتم شاهدين زور وسجنتوا فلان
هتصوموا ازاي وجيوبكمً مليانه أموال حرام
ردوا الحقوق وصلوا الأرحام وانشروا العدل واطلبوا السماح ممن ظلمتوه
اغسلوا قلوبكم بماء الإيمان والمحبه
ورمضان كريم
ابولمسهـ


ilsi wfhpdm wpp hgwdhl



 
 توقيع : محمدرجب مهدية


أن تكون فرد بجماعة الأسود
خير من أن تكون قائد لجماعة النعام
العمدة


رد مع اقتباس
قديم 29-04-2020, 03:16 PM   #2
كاتبـــة


الصورة الرمزية جود
جود غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 6593
 تاريخ التسجيل :  Oct 2013
 المشاركات : 17,884 [ + ]
 التقييم :  22515
تلقيت إعجاب : 2317
 الدولهـ
Syria
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Skyblue

اوسمتي

افتراضي رد: همسه صباحية صحح الصيام



ياريت هالهمسة توصل لقلوب من تعنيهم بجد
ناس كتير بتفكر شهر رمضان إنهم يمتنعوا عن الأكل والشرب بس
وفي ناس متل ما بيقول المثل عنا
بتكون عاملة السبعة وذمتها
وبتجي لرمضان وبتصوم وبتصلي
وبتبتعد عن كل مابيغضب ربنا
و بتلاقيهم بعد رمضان عادت حليمة لعادتها القديمة
بتفتكر إنهم بيضحكوا على مين
ربنا مو شايفهم
اللهم نسألك الهداية والصلاح
همسة من أروع الهمسات
بارك الله فيك عمدة لمسة
أسعدك الرحمن وجزاك كل الخير
صباحك خير
رمضان مبارك عليك وعلى أحبابك يارب


 
 توقيع : جود



رد مع اقتباس
قديم 29-04-2020, 04:43 PM   #3


الصورة الرمزية الاسكندراني
الاسكندراني متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2143
 تاريخ التسجيل :  Dec 2012
 العمر : 64
 المشاركات : 21,022 [ + ]
 التقييم :  7517
تلقيت إعجاب : 3568
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet

اوسمتي

افتراضي رد: همسه صباحية صحح الصيام



اتمنى من الله سبحانه وتعالى
أن تصل هذه الهمسه إلى المعنيون بها
الله يعطيك العافيه ياغالي


 
محمدرجب مهدية و جود معجبين بهذا.
 توقيع : الاسكندراني



رد مع اقتباس
قديم 30-04-2020, 05:57 AM   #4
العمّـدة


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 18,051 [ + ]
 التقييم :  20074
تلقيت إعجاب : 2299
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: همسه صباحية صحح الصيام



جود والاسكندراني
دوما منورين الحضور


 
جود معجبين بهذا.


رد مع اقتباس
قديم 01-05-2020, 08:12 AM   #5
( كاتبة)


الصورة الرمزية شروق دلال
شروق دلال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 167
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 28,763 [ + ]
 التقييم :  24101
تلقيت إعجاب : 12169
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Deeppink

اوسمتي

افتراضي رد: همسه صباحية صحح الصيام



ربنا يهديهم ويصلحهم أمثال هؤلاء
وبنور قلوبهم وبصيرتهم
ويصلحوا من حالهم قبل فوات الآوان
همسة رائعة يا ابن مهدية
جزاك الله خير الجزاء


 
 توقيع : شروق دلال



رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
همسه صباحية. الدخان محمدرجب مهدية همسه صباحية 3 27-04-2020 09:12 PM
همسه صباحية جوز الست محمدرجب مهدية همسه صباحية 5 23-04-2020 10:47 AM
همسه صباحية التدخين محمدرجب مهدية همسه صباحية 6 05-03-2020 06:43 AM
همسه صباحية عن الحمورية محمدرجب مهدية همسه صباحية 11 01-03-2020 03:24 PM
همسه صباحية الخلافات محمدرجب مهدية همسه صباحية 5 15-02-2020 08:47 AM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسة مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.