همسه صباحية همسه صباحية كل صباح

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


همسه مسائية الادب اثناء القيادة

همسه صباحية كل صباح


شجرة الإعجاب9إعجاب
  • 4 Post By محمدرجب مهدية
  • 2 Post By الفارس الاصيل
  • 1 Post By شروق دلال
  • 2 Post By جود

إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-03-2020, 04:40 PM   #1
العمّـدة


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 18,051 [ + ]
 التقييم :  20099
تلقيت إعجاب : 2304
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 اوسمتي
وسام الوفاء الادمن 
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي همسه مسائية الادب اثناء القيادة




افتكر في يوم بالشتا
معدي علي البوسطة عندنا وقت المطر لقيت مناحي جاي بعربيته طائر والشتا شغال والبغل مش حاسس بالناس الي واقفة بهدلنا كلنا بالمية والطين كلنا شتمناهً هو وابوه وجده الي ساب له الارض الي مخلياه يترسم علي خلق الله
ده غير انه ممكن يخبط حد من ولاد صميدة ويربطوه بعمود ويعملوه عبرة لمن لا يعتبر
اَي عربيه بتمشي بأيام الشتاء علي صاحبها ان يهدي السرعة
لان اَي انسان ماشي علي رجليه ممكن يتبهدل من طرطشة المية والطين
ده غير ان سيطرتك علي العربيه في الارض الزلقة بيكون ضعيف
ما تقدر تمسك فرامل زي الارض الجافة وممكن تروح بداهية باْذن الله
وكمان لو ربنا أكرمك ونزلت المشروع الناس الي انت بهدلتهم هما الي هيجروا ينجدوك
ياريت الي زي مناحي يحترم نفسه ويمشي علي مهله
حتي لا يؤذي الناس
مش هنطلب منه يتعلم الرجولة ولو شاف حد كبير او مريض واقف يعرض عليه انه يوصله من باب المحبه والآخاء
لا يا سيدي عايزينك علي الاقل لا تبهدلنا واحنا واقفين
علي رأي المثل يا نحلة لا تقرصينيً ولا عايز عسل منك
ويومكم بالادب اجمل
ابولمسهـ


ilsi lshzdm hgh]f hekhx hgrdh]m



 
 توقيع : محمدرجب مهدية


أن تكون فرد بجماعة الأسود
خير من أن تكون قائد لجماعة النعام
العمدة


رد مع اقتباس
قديم 01-03-2020, 04:58 PM   #2


الصورة الرمزية الفارس الاصيل
الفارس الاصيل غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2980
 تاريخ التسجيل :  Apr 2013
 المشاركات : 3,710 [ + ]
 التقييم :  8429
تلقيت إعجاب : 3096
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: همسه مسائية الادب اثناء القيادة





يا عمده لازم تنزل ترجمه مش كل الناس عارفه البوسطه و المشروع .

مشكلة مناحي و من على شاكلته هي سوء التربية في الصغر . لازم حد يعيد تأديبه من جديد .

تحياتي





 
الاسكندراني و جود معجبين بهذا.


رد مع اقتباس
قديم 02-03-2020, 07:06 AM   #3
( كاتبة)


الصورة الرمزية شروق دلال
شروق دلال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 167
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 28,766 [ + ]
 التقييم :  24101
تلقيت إعجاب : 12175
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Deeppink

اوسمتي

افتراضي رد: همسه مسائية الادب اثناء القيادة



ما أكثرهم أمثال مناحي
عديمي الذوق
شكراً يا ابن مهدية


 
الاسكندراني معجبين بهذا.
 توقيع : شروق دلال



رد مع اقتباس
قديم 02-03-2020, 10:23 AM   #4
كاتبـــة


الصورة الرمزية جود
جود غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 6593
 تاريخ التسجيل :  Oct 2013
 المشاركات : 17,884 [ + ]
 التقييم :  22515
تلقيت إعجاب : 2317
 الدولهـ
Syria
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Skyblue

اوسمتي

افتراضي رد: همسه مسائية الادب اثناء القيادة



هههههه

والله فكرتني يخرب بيته وبيت بيته كمان

مناحي اللي كان بالسيارة هداك اليوم
بس للذمة صح تبهدلت يومها ووقعت عالارض بالوحل كمان هههههه

بس بسببه تعرفت على لميس حبيبة قلبي

بنت الناس اللي دخلوني بيتهم يومها
من ١٨ سنة لهلأ نحنا على تواصل


همسة ياريت توصل لأصحابها

وما اكترهن للأسف

يسعد مساك وصباحك عمدة


 
 توقيع : جود



رد مع اقتباس
قديم 23-05-2020, 02:12 AM   #5


الصورة الرمزية الاسكندراني
الاسكندراني غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2143
 تاريخ التسجيل :  Dec 2012
 العمر : 64
 المشاركات : 21,045 [ + ]
 التقييم :  7517
تلقيت إعجاب : 3578
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet

اوسمتي

افتراضي رد: همسه مسائية الادب اثناء القيادة



ولا حياة لمن تنادي ياغالي
بس انا حقلك بعمل ايه بأشكال المذكور
بمشي بنص الشارع اللي هو جاي بيه
واخليه غصب عنه يقف
وابهدله وممكن والله احضر له الشرطة
الشرطة هنا لم ترحم الغلطان ياصحبي
همسه حلوه جدآ
الله يعطيك العافيه يارب


 
 توقيع : الاسكندراني



رد مع اقتباس
قديم 30-05-2020, 03:12 AM   #6
( كاتبة )


الصورة الرمزية فرقان
فرقان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 6016
 تاريخ التسجيل :  Nov 2017
 المشاركات : 8,685 [ + ]
 التقييم :  5783
لوني المفضل : Darkred

اوسمتي

افتراضي رد: همسه مسائية الادب اثناء القيادة



صح لسانك يا ابو لمسه
الله يسامح هذه النماذج من البشر
تحياتي


 


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
لمسة مسائية رحال الفضفضه 306 29-10-2020 04:32 PM
روعتك في ليلة مسائية nadeen الازياء والموضة 5 13-10-2018 12:25 AM
رسالة مسائية مهاجرة جود ديوان الكاتبه جود 26 08-12-2016 11:18 AM
تعلم الادب من قليل الادب ام لمسه المواضيع العامة 10 18-10-2011 12:07 AM
شفتو قلة الادب ديدى الفكاهه والمرح 12 06-10-2011 07:15 PM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسة مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.