المنقولات الادبيه لكل ما هو منقول من اعمال ادبيه واشعار وخواطر

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


مين ومين

لكل ما هو منقول من اعمال ادبيه واشعار وخواطر


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25-09-2014, 11:12 AM   #1


الصورة الرمزية الاسكندراني
الاسكندراني غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2143
 تاريخ التسجيل :  Dec 2012
 العمر : 63
 المشاركات : 16,394 [ + ]
 التقييم :  3918
تلقيت إعجاب : 9
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet
ترحيب مين ومين




[CENTER]




ldk ,ldk



 


قديم 25-09-2014, 11:48 AM   #2
باحث لغة عربية


الصورة الرمزية عبد الحي بدر
عبد الحي بدر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3490
 تاريخ التسجيل :  Dec 2013
 المشاركات : 6,569 [ + ]
 التقييم :  5168
تلقيت إعجاب : 9
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Blue

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



طالما بتطلب الرد فورا
يبقى مفيش حد يقدر ع الطلب دا إلا ربنا وحده
مصرف القلوب والأحوال
ودايما يارب
ويا جمال كلماتك


 


قديم 25-09-2014, 12:37 PM   #3


الصورة الرمزية نوافvip
نوافvip غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3429
 تاريخ التسجيل :  Nov 2013
 المشاركات : 802 [ + ]
 التقييم :  1184
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



من مع الله . ما يضــــــــــــــام .

ومحد خالي من الهموم . وحلاة الدنيا جذي .لازم يوم مر ويوم حلو


 


قديم 25-09-2014, 12:50 PM   #4


الصورة الرمزية ملاك
ملاك غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3804
 تاريخ التسجيل :  Jul 2014
 المشاركات : 3,412 [ + ]
 التقييم :  794
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: مين ومين



{ قُل لَّن يُصِيبَنَآ إِلاَّ مَا كَتَبَ ٱللَّهُ لَنَا هُوَ مَوْلاَنَا وَعَلَى ٱللَّهِ فَلْيَتَوَكَّلِ ٱلْمُؤْمِنُونَ }

هـــــــكــــــــذآ هِــــــي حَــــــياتُـــــــــــنَا . . !
حَــلــٌم يتَـــــحقَـــق وحَلــــٌم يتــــــــعــــــــثّر . .

وتَـبقَــى أحَــلامُنـــآ علــىً قَـيــدَ.. آلإنَــتَظــارّ

شكراااا لك استاذ ع طرج الجمييل


 


قديم 25-09-2014, 01:05 PM   #5
(كاتب وشاعر)


الصورة الرمزية حاتم خليفه
حاتم خليفه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3614
 تاريخ التسجيل :  Mar 2014
 المشاركات : 4,846 [ + ]
 التقييم :  6980
تلقيت إعجاب : 1949
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Darkblue

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



ومين يبيع ليا الامل
ويشترى منى
من الهموم اعلى جبل



اختيار جميل استاذنا


 


قديم 25-09-2014, 01:08 PM   #6


الصورة الرمزية اميرة كل النجمات
اميرة كل النجمات غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3725
 تاريخ التسجيل :  Jun 2014
 المشاركات : 3,921 [ + ]
 التقييم :  3058
تلقيت إعجاب : 28
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkgreen
افتراضي رد: مين ومين



الله وحده الذى نلجأ اليه فى الشدائد والضيق


ابتسم للحياه ولا تجعل الدنيا اكبر همك

ابعد الله عنك الحزن واراح قلبك دوما

تحياتى لقلم مبدع

اميرة




 
 توقيع : اميرة كل النجمات



قديم 25-09-2014, 04:13 PM   #7


الصورة الرمزية ابن الحتة
ابن الحتة متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3325
 تاريخ التسجيل :  Oct 2013
 المشاركات : 4,648 [ + ]
 التقييم :  2694
تلقيت إعجاب : 503
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Teal

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



اذا كنت مظلوم فانا مكلوووم
لو عاوز تبيع همومك تعالى اشترى همومى
............

حلوه يا صديقى
بس مافيش حد اهبل يشترى همومك


 
 توقيع : ابن الحتة



قديم 25-09-2014, 04:38 PM   #8
(كاتب)


الصورة الرمزية رحال
رحال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3227
 تاريخ التسجيل :  Aug 2013
 المشاركات : 11,208 [ + ]
 التقييم :  13783
تلقيت إعجاب : 1201
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Black

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



لا ياصحبى ورب الكعبه
انا بحبك موت
ونشرت همومى علشانك
على حبال الموت
لانى فى الاصل كلمتى واحده
لوهتوصل للموت

الله ينور عليك يااشرف
تسلم الايادى يابن عمى
احلى كلام واجمل زجل
ربى يحفظكم
واشكركم على اجمل تقديم


 
 توقيع : رحال






قديم 25-09-2014, 05:31 PM   #9


الصورة الرمزية سهام ماجد
سهام ماجد غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2053
 تاريخ التسجيل :  Oct 2012
 العمر : 56
 المشاركات : 8,565 [ + ]
 التقييم :  7469
تلقيت إعجاب : 50
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blueviolet

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



أخى الفاضل
الإسكندرانى
إجابتى على سؤال حضرتك
هتكون فى قصة قصيرة
سمعناها على منذ الصغر
وهى :-
كان فى مدينة لها حاكم وهو حكيم
ذهب اليه اهل المدينة يشكون
من سوء حظهم متمنين يتبدل حظهم
فطلب الحاكم منهم
ان كل واحد يضع همه فى سرة (منديل)
ويأتى بها إلى القصر
بالفعل ذهب اهل المدينة وكل منهم على امل
ان يتغير حاله وجلسوا جميعا لحين وصول الحاكم
وبالفعل أتى اليهم الحاكم وطلب منهم
ان كل واحد منهم يبدل سرته اقصد همه مع اللى جنبه
وبالفعل كل واحد بدل همه مع الاخر
ولكن كانت النتيجة عندما رأى كل واحد منهم هم الآخر
رفض تغيير همه وحمد الله على ما هو عليه
يعنى على رأى المثل المصرى
من شاف بلوة غيره هانت عليه بلوته
اتمنى ان تكون وصلت إجابتى
مع الاعتذار لكتابة القصة ارتجاليا
دون مراجعة
كانت هنااا لتجيب
سهــ ماجد ــام


 
 توقيع : سهام ماجد




قديم 25-09-2014, 05:37 PM   #10
( كاتبة)


الصورة الرمزية دلال محمد [ شروق ]
دلال محمد [ شروق ] غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 167
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 26,861 [ + ]
 التقييم :  21024
تلقيت إعجاب : 10121
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Deeppink

اوسمتي

افتراضي رد: مين ومين



ومن منّا لا يتمنى هالأمنية أستاذي ؟؟
ربك وحده القادر على كل شيء
فخليها بالقلب تجرح ولا تطلع لبرة تفضح
مؤلمة كلماتك أستاذي
أصابتنا بالصميم وأوجعتنا
لا عدمنا جهودك


 
 توقيع : دلال محمد [ شروق ]



موضوع مغلق

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
أين زادك وأين راحلتك ؟ دلال محمد [ شروق ] قسم الاسلامي العام 4 26-05-2018 07:46 AM
ومين ياخدك منى...! فراشة الوادى الازياء والموضة 5 28-01-2014 08:49 AM
الازمه ومين سببها زيزي المهندس الفكاهه والمرح 3 14-03-2012 09:11 PM
كيف ومتي وأين المنسية الخواطر والشعر المسبق الخواطر والنثر_الشعر العامي 13 26-01-2012 09:22 PM
وأحن لايام مضت ام لمسه الموبيلات والرسائل 2 10-01-2012 04:57 PM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.