لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


من فضلك لو سمحت مزمار من تحت لتحت عشان لمسة مصرية


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-08-2014, 02:24 AM   #1


الصورة الرمزية رامي الشافعي
رامي الشافعي غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3706
 تاريخ التسجيل :  May 2014
 العمر : 34
 المشاركات : 297 [ + ]
 التقييم :  165
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Black
افتراضي من فضلك لو سمحت مزمار من تحت لتحت عشان لمسة مصرية




اسف ليكم عشان كان عندى شغل تصوير الكليب الجديد وحشتونى جدا بس زعلان منكم محدش سال ممكن يكون فية حاجة بس المسامح كريم كل سنة وانتم طيبين


lk tqg; g, slpj l.lhv jpj gjpj uahk glsm lwvdm



 
 توقيع : رامي الشافعي


سألت كل المجروحين ايه اللى جرحكم كدا
قالولي طيبة قلبنا بتعمل اكتر من كدا


قديم 06-08-2014, 02:45 AM   #2


الصورة الرمزية اميرة كل النجمات
اميرة كل النجمات غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3725
 تاريخ التسجيل :  Jun 2014
 المشاركات : 3,921 [ + ]
 التقييم :  3058
تلقيت إعجاب : 28
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkgreen
افتراضي رد: من فضلك لو سمحت مزمار من تحت لتحت عشان لمسة مصرية



اهلا يا عصام حمد الله على السلامة نورت المنتدى

احلا رجعة يا عصوم والف مبروك الكليب الجديد ربنا يوفقك

نورت منتداك من جدبد

اميرة


 
 توقيع : اميرة كل النجمات



قديم 06-08-2014, 04:22 AM   #3
(كاتبة)


الصورة الرمزية جود
جود متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3323
 تاريخ التسجيل :  Oct 2013
 المشاركات : 16,007 [ + ]
 التقييم :  17336
تلقيت إعجاب : 3820
 الدولهـ
Syria
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: من فضلك لو سمحت مزمار من تحت لتحت عشان لمسة مصرية



اهلا وسهلا
نووورت عصام
والله اللي غاب غيبتك جاب هدية على قولة المثل
يعني ضربني وبكا سبقني واشتكا
ههههه
نورت المنتدى من جديد
اشتقنا لكلماتك العذبة
والف الف مبروك الكليب الجديد بالتوفيق يارب
وكل عام وانت بالف خير يارب
وان شالله ماعاد تغيب الا للخير
باقات الياسمين لقدومك العطر


 
 توقيع : جود





موضوع مغلق

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
اسرة لمسة مصرية ديدى ابداعات الاعضاء الحصرية_الخواطر والنثر_الشعر العامي_(بقلم الاعضاء) 48 08-02-2012 02:43 PM
افتخروا فهي لمسة مصرية عازف الاحساس ابداعات الاعضاء الحصرية_الخواطر والنثر_الشعر العامي_(بقلم الاعضاء) 5 25-12-2011 11:50 PM
لمسة مصرية ريشة فنان الترحيب والتعارف 30 04-12-2011 11:36 PM
حضانة لمسة مصرية أعذرني فأنا أنثى الفكاهه والمرح 4 17-08-2011 08:41 AM
بقالة لمسة مصرية جراح المشاعر الفكاهه والمرح 23 17-08-2011 12:28 AM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.