الانتقال للخلف   منتديات لمسه مصريه > قسم الصور العامة والخاصة > غرائب وطرائف الصور
 

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


إع...لانات


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-10-2013, 03:46 AM   #1


الصورة الرمزية sabrina
sabrina غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3286
 تاريخ التسجيل :  Sep 2013
 المشاركات : 690 [ + ]
 التقييم :  534
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blue
افتراضي إع...لانات




بدون تعليق

إع...لانات

...

إع...لانات

...

إع...لانات
.....

إع...لانات

.....

إع...لانات

.....

إع...لانات

.....

إع...لانات

.....

إع...لانات

.....

إع...لانات



ملحوظه صغيره بس

الموضوع ده لواحده صاحبتي هنا "هي عارفه روحها" كانت عازماني امبارح..ووقت الجد..جريت مني@#@


Yu>>>ghkhj



 
 توقيع : sabrina



قديم 01-10-2013, 10:49 AM   #2


الصورة الرمزية لحظة يا زمن
لحظة يا زمن غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3252
 تاريخ التسجيل :  Sep 2013
 المشاركات : 1,257 [ + ]
 التقييم :  907
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Brown
افتراضي رد: إع...لانات



هههههه اي ليش لاء عم يعلنو عن مواهبهن

بطرئقه تلم الناس لالهن


 
 توقيع : لحظة يا زمن



ممتلِئة بك آنآ ..
حد آمتلآء السطور قصآئد ..
حد ذوبآن الآقلآم ..
حد ثورآن هذا المسآء الذيّ ثآر بك آكثر حنينآ وجنونآ


قديم 02-10-2013, 12:16 AM   #3


الصورة الرمزية sabrina
sabrina غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3286
 تاريخ التسجيل :  Sep 2013
 المشاركات : 690 [ + ]
 التقييم :  534
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: إع...لانات



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة لحظة يا زمن مشاهدة المشاركة
هههههه اي ليش لاء عم يعلنو عن مواهبهن

بطرئقه تلم الناس لالهن
هههههه إي..هيدي موش بس طريئه بتلم الناس لإلهن
هيدي طريئه بتلم الناس ع المشفي @#@hôpital


 


قديم 02-10-2013, 07:21 AM   #4


الصورة الرمزية الاسكندراني
الاسكندراني غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2143
 تاريخ التسجيل :  Dec 2012
 العمر : 64
 المشاركات : 19,800 [ + ]
 التقييم :  6587
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet

اوسمتي

افتراضي رد: إع...لانات



يعنى بالعربى ضحكت عليكى

وادبستى بالحساب

ولا مارحتوش خالص

تعيشى وتخدى مقلب تانى

اعلانات اخر موضه


 
 توقيع : الاسكندراني



قديم 02-10-2013, 07:59 AM   #5


الصورة الرمزية جيلان
جيلان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1825
 تاريخ التسجيل :  Jun 2012
 المشاركات : 10,578 [ + ]
 التقييم :  2270
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Indigo
افتراضي رد: إع...لانات



اخترتى ونشنتى ياحلوة خلاويص
كده تماموز حمدالله على سلامتك ههههههههههه


 
 توقيع : جيلان





قديم 02-10-2013, 09:54 PM   #6


الصورة الرمزية sabrina
sabrina غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3286
 تاريخ التسجيل :  Sep 2013
 المشاركات : 690 [ + ]
 التقييم :  534
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: إع...لانات



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسكندراني مشاهدة المشاركة
يعنى بالعربى ضحكت عليكى

وادبستى بالحساب

ولا مارحتوش خالص

تعيشى وتخدى مقلب تانى

اعلانات اخر موضه
المثل بيقول ما يقع الا الشاطر يا عمو@ر
اللي مزعلني انها اسكندرانيه..
بس من النوع بتاع:

شيلوه من فوقي..احسن و المرسي ابو العباس نعوروه

وهو نفس النوع اللي اخترع عزومه المراكبيه@#@


 


قديم 02-10-2013, 09:56 PM   #7


الصورة الرمزية sabrina
sabrina غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3286
 تاريخ التسجيل :  Sep 2013
 المشاركات : 690 [ + ]
 التقييم :  534
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: إع...لانات



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عهود مشاهدة المشاركة
اخترتى ونشنتى ياحلوة خلاويص
كده تماموز حمدالله على سلامتك ههههههههههه
الله يسلمك يا عهود
اسكتي الرحله كانت صعبه خالص...مش واخده انا علي ركوب الناقه خالص
ونشنت ايه بس..ده انا في النشان خيبه خالص@#@


 


قديم 29-01-2014, 11:02 PM   #8


الصورة الرمزية يحيى الشاعر
يحيى الشاعر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 3512
 تاريخ التسجيل :  Jan 2014
 العمر : 54
 المشاركات : 2,209 [ + ]
 التقييم :  492
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: إع...لانات



,,
صور غاية فى الروعة
سلمت لنا يداكم التي منحتنا عطاء باذخ..؛
لـ روحكم الود وَ الورد
ولكم تتهاوى قَوافل الشُكر
وفيض تَقديَر



 


موضوع مغلق

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
إع...لانات [كمان و كمان ] sabrina غرائب وطرائف الصور 4 29-01-2014 11:25 PM
إع...لانات [تاااااني ] sabrina غرائب وطرائف الصور 13 28-10-2013 03:34 PM


الساعة الآن 12:41 PM.



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسة مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه


SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.