الاخبار المحلية والعالمية مختص بجميع الأحداث المحليه والعربيه والعالميه والأخبار من حوادث وقضايا

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال

مختص بجميع الأحداث المحليه والعربيه والعالميه والأخبار من حوادث وقضايا


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 14-03-2013, 11:04 AM   #1


الصورة الرمزية جيلان
جيلان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1825
 تاريخ التسجيل :  Jun 2012
 المشاركات : 10,578 [ + ]
 التقييم :  2270
تلقيت إعجاب : 10
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Indigo
افتراضي غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال




غلقت إدارة موقع التواصل الاجتماعي "فيس بوك"، صفحة "أنا آسف يا ريس"، أكبر الصفحات المؤيدة للرئيس السابق حسني مبارك.

واتهمت إدارة الصفحة حكومة الدكتور هشام قنديل بالتسبب في غلقها، وكتب أدمن الصفحة على حسابه على "تويتر"، شكرا للديمقراطية، التي حققتها لنا حكومة الإخوان، من خلال غلق صفحتنا على الفيس بوك، وترقبوا حملات اختفاء واعتقال الإدارة قريبا".


ygr wtpm "Nst dh vds" ugn "tds f,;">> ,"hgH]lk": jvrf,h plghj hghujrhg



 
 توقيع : جيلان





رد مع اقتباس
قديم 14-03-2013, 11:09 AM   #2


الصورة الرمزية قلب طفله
قلب طفله غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1858
 تاريخ التسجيل :  Jul 2012
 العمر : 41
 المشاركات : 2,038 [ + ]
 التقييم :  585
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



تيب لما نشوق ايش هيكون بالقادم
الشعب اللي كان بيسخط ع مبارك صار يترحم ع ايامه
لا اله الا الله
شكرا الك عهود ع رائع متابعتك القيمه للاخبار
تحيتي


 
 توقيع : قلب طفله

عـودت نـفـسـي علىّ " آلـتجـآهـل " فـ لـيـس گــلِ [ آمــر] يـســٺـحـق أن أقـف بـجـديــةْ ..!!"



اللهم ارحم من اشتاقت له نفسي وهو تحت التراب,,


رد مع اقتباس
قديم 14-03-2013, 12:56 PM   #3


الصورة الرمزية الاسكندراني
الاسكندراني غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2143
 تاريخ التسجيل :  Dec 2012
 العمر : 63
 المشاركات : 16,394 [ + ]
 التقييم :  3918
تلقيت إعجاب : 9
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



ولسه ياما نشوف من ديمقراطية الاخوان
شكرا على الخبر عهود



الله يـع’ـــطــيكم الع’ــاأإأفــيه ..
.. بنتظـأإأإأر ج’ـــديــــدكم الممـــيز ..
.. تقــبل ــو م’ـــروري ..
كل أإألــــ ود وباأإأإقــة ورد ...


 


رد مع اقتباس
قديم 15-03-2013, 02:44 AM   #4


الصورة الرمزية مومو
مومو غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 682
 تاريخ التسجيل :  Dec 2011
 المشاركات : 11,473 [ + ]
 التقييم :  2126
تلقيت إعجاب : 2
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



قلتها كلمه مبارك يمكن يكون مداش البلد حقها
ومش ارضى شعبه
لكن محدش هيقدر يجي بعد منو يعمل نص اللي هو عمله
بجد رحمة الله على مبارك وعلى ايامه
الراجل ده عمل كتير اوي لمصر
بس للأسف
مش بنفتكر للشخص اللي مساوؤه
وزي ما بيقول المثل مش هتعرف خيري الا اما تجرب غيري
واهو النتائج واضحه وضوح الشمس
الاخوان مبهدلين الدنيا
والشعب مش عارف رايح فين
ومصر كل يوم بتغرق اكتر من اليوم اللي قبله
ربنا يفرجها ويزيل الغمه
ويصبر اطيب شعوب الارض ارض الكنانه
تسلم ايدك عهود
وكلمه اخيره
عمرهم ما هيعرفوا يعني ايه ديموقراطيه لانهم وعلطول بيتعاملوا بمنتهى الديكتاتوريه
ولسه يامااااااااااا هنشوف
ربنا يستر على مصر منهم
مودتي والتقدير
احتراماتي


 
 توقيع : مومو



رد مع اقتباس
قديم 15-03-2013, 10:52 AM   #5


الصورة الرمزية نور عيني
نور عيني غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 2554
 تاريخ التسجيل :  Mar 2013
 المشاركات : 254 [ + ]
 التقييم :  185
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



الله ينصر مصر وشعبها ويزيل الغمه
يعطيك العافيه على طرح الموضوع

ارق تحية


 
 توقيع : نور عيني



رد مع اقتباس
قديم 15-03-2013, 05:42 PM   #6


الصورة الرمزية جيلان
جيلان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1825
 تاريخ التسجيل :  Jun 2012
 المشاركات : 10,578 [ + ]
 التقييم :  2270
تلقيت إعجاب : 10
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Indigo
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب طفله مشاهدة المشاركة
تيب لما نشوق ايش هيكون بالقادم
الشعب اللي كان بيسخط ع مبارك صار يترحم ع ايامه
لا اله الا الله
شكرا الك عهود ع رائع متابعتك القيمه للاخبار
تحيتي
كل الشكر لك قلب طفلة على المرور الطيب ربنا يرحم ايام مصر
اللى ذهبت وكانت كلها امان ولكن فيها فساد وضمائر
قد اغرقها الخبث والفساد رحمة ربنا واسعة


 


رد مع اقتباس
قديم 15-03-2013, 05:44 PM   #7


الصورة الرمزية جيلان
جيلان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1825
 تاريخ التسجيل :  Jun 2012
 المشاركات : 10,578 [ + ]
 التقييم :  2270
تلقيت إعجاب : 10
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Indigo
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة الاسكندراني مشاهدة المشاركة
ولسه ياما نشوف من ديمقراطية الاخوان
شكرا على الخبر عهود



الله يـع’ـــطــيكم الع’ــاأإأفــيه ..
.. بنتظـأإأإأر ج’ـــديــــدكم الممـــيز ..
.. تقــبل ــو م’ـــروري ..
كل أإألــــ ود وباأإأإقــة ورد ...
شكرا لك على المتابعة القيمة احترامى


 


رد مع اقتباس
قديم 15-03-2013, 05:45 PM   #8


الصورة الرمزية جيلان
جيلان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1825
 تاريخ التسجيل :  Jun 2012
 المشاركات : 10,578 [ + ]
 التقييم :  2270
تلقيت إعجاب : 10
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Indigo
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مومو مشاهدة المشاركة
قلتها كلمه مبارك يمكن يكون مداش البلد حقها
ومش ارضى شعبه
لكن محدش هيقدر يجي بعد منو يعمل نص اللي هو عمله
بجد رحمة الله على مبارك وعلى ايامه
الراجل ده عمل كتير اوي لمصر
بس للأسف
مش بنفتكر للشخص اللي مساوؤه
وزي ما بيقول المثل مش هتعرف خيري الا اما تجرب غيري
واهو النتائج واضحه وضوح الشمس
الاخوان مبهدلين الدنيا
والشعب مش عارف رايح فين
ومصر كل يوم بتغرق اكتر من اليوم اللي قبله
ربنا يفرجها ويزيل الغمه
ويصبر اطيب شعوب الارض ارض الكنانه
تسلم ايدك عهود
وكلمه اخيره
عمرهم ما هيعرفوا يعني ايه ديموقراطيه لانهم وعلطول بيتعاملوا بمنتهى الديكتاتوريه
ولسه يامااااااااااا هنشوف
ربنا يستر على مصر منهم
مودتي والتقدير
احتراماتي
عندك حق ولكن كان فيهم فاسدين عدماء الضمير
لايروا غير مصلحت نفسهم فقط ومثل النظام الان ربنا كريم


 


رد مع اقتباس
قديم 15-03-2013, 05:45 PM   #9


الصورة الرمزية جيلان
جيلان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1825
 تاريخ التسجيل :  Jun 2012
 المشاركات : 10,578 [ + ]
 التقييم :  2270
تلقيت إعجاب : 10
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Indigo
افتراضي رد: غلق صفحة "آسف يا ريس" على "فيس بوك".. و"الأدمن": ترقبوا حملات الاعتقال



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نور عيني مشاهدة المشاركة
الله ينصر مصر وشعبها ويزيل الغمه
يعطيك العافيه على طرح الموضوع

ارق تحية
اللهم امين شكرا لك نور +@@!


 


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
قيادات الشيعة بعد مذبحة "أبو مسلم": "مرسى" يتحمل المسئولية كاملة.. ومؤتمر"الاستاد" تحريض على قتلنا.. نطالب "الجيش" بحمايتنا.. وما حدث تدشين لمرحلة الإبادة الجماعية.. السلطة تغمض عينها عن الأحداث قلب طفله الاخبار المحلية والعالمية 2 25-06-2013 02:55 PM
الحرية والعدالة" تتنبأ بسقوط ضحايا في "جمعة الرحيل".. و"الإنقاذ": "الإخوان" يتحرشون بالمظاهرات جيلان الاخبار المحلية والعالمية 3 08-02-2013 07:51 PM
تجدد الاشتباكات بين أهالي "الرطمة" و"الشيخ ضرغام".. وقطع طريق "دمياط - عزبة البرج" جيلان الاخبار المحلية والعالمية 2 03-11-2012 05:27 PM
فيورنتينا "حجازى" يصطدم بـ "لاتسيو".. وبازل "صلاح" يواجه زيوريخ حبيبه كرة القدم بعيون لمسه مصرية 0 28-10-2012 12:31 PM
مفاجأة.. "مرسى" و"الشاطر" من حقهما الترشح لرئاسة "الحرية والعدالة" حبيبه الاخبار المحلية والعالمية 4 02-10-2012 05:52 PM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.