الخواطر والشعر المسبق الخواطر والنثر_الشعر العامي كل ما تم نشره بقلم الاعضاء ولا يسمح باي موضوع منقول

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


إشتري قلبي

كل ما تم نشره بقلم الاعضاء ولا يسمح باي موضوع منقول


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-10-2012, 01:16 AM   #1


الصورة الرمزية سهم الحب
سهم الحب غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1300
 تاريخ التسجيل :  Apr 2012
 المشاركات : 2,644 [ + ]
 التقييم :  755
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي إشتري قلبي





بحلم عشانك
بس الحلم ليه مخنوق

كاره فراقك
وقلبي اللي ملاه الشوق

بحلم يكونلك
وسط موج البحر طوق

أنا اللي عاشئك
وإنتي ليه وخداني فوق

ماتفوق

ياقلبي من غرامك

المكان أصبح غريب

والزمن ده مش زمانك
أه من الزمن العجيب

راجع عشان العمر كله
كنت بتمنى......حبيب

يوم ملاقي فيك حياتي
تبقي أغلي م النصيب

يسرقوك وف لحظه مني
أصلي مش فارس جميل

ولايمكن أصلي شاعر
قلبي أصلي مش بديل

حب يوم وإتمني عمره
يبقي جمبك شيء أصيل

هو دا زمن المحبه؟
ولا دا كان بس ليل

عدي فوق قلبي ونسيتي
إن حب العمر ليكي

لو تقرب يوم هلاقي
إن فرح الدنيا بيكي

لو هنبعد مش راح أنسى
حتى بسمة نور عنيكي

إشتري قلبي وسنيني
أو يغيب العمر فيكي

إشتري
قلبي وسنيني
أو يغيب العمر
فيكي
========
أحمد {سهم الحب}



Yajvd rgfd



 


قديم 06-10-2012, 11:09 AM   #2


الصورة الرمزية بتول
بتول غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1754
 تاريخ التسجيل :  May 2012
 المشاركات : 11,004 [ + ]
 التقييم :  5016
تلقيت إعجاب : 542
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet

اوسمتي

افتراضي رد: إشتري قلبي



ايه يا سهم احنا يا نشتري يا نبيع

روعه بجد سطورك

سلمت يمناك ع الانتقاء والسرد

لاحرمنا الله من عبير تواجدك

دمت بسعادهـ بحجم السمآء

لقلبك طوق من الياسمين


 
 توقيع : بتول

مواضيع : بتول



قديم 06-10-2012, 12:11 PM   #3


الصورة الرمزية صبايا
صبايا غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 548
 تاريخ التسجيل :  Sep 2011
 المشاركات : 2,264 [ + ]
 التقييم :  1463
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Gray
افتراضي رد: إشتري قلبي



أحمد

بجد الله عليك روعة دايما لما أقرأ كلماتك حتى إذا كانت

حب حزن أو غضب بحس بالهدوء والسكينة

بحس إن خواطرك دوما مهما كانت ألوانها

بتكون مكان نستجم فيه

بجد تسم إيدك أحمد

ودوما في إنتظار باقي الروائع منك


 
 توقيع : صبايا


سأظل أتأرجح على تلك الأرجوحة لعلها تذهب بي للسماء
تلقيني هناك وتنساني وتعود بدوني تسكن بذاك العراء


قديم 06-10-2012, 01:02 PM   #4
( كاتبة)


الصورة الرمزية نور الهدايه
نور الهدايه متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1245
 تاريخ التسجيل :  Apr 2012
 العمر : 35
 المشاركات : 4,065 [ + ]
 التقييم :  3626
تلقيت إعجاب : 771
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Blueviolet

اوسمتي

افتراضي رد: إشتري قلبي



اخي رائع الحرف والكلمه والتعبير

سطرت بكلماتك الجميله ارق معاني يعيشها القلب في لحظات الصفاء

فاجدت التعبير بكل جمال الحرف وسلاسته المبدعه

كل التحيه والتقدير اخونا مبدع التعبير بسلاسه السهل الممتنع وجماله


 
مواضيع : نور الهدايه



قديم 06-10-2012, 02:07 PM   #5


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 17,343 [ + ]
 التقييم :  12552
تلقيت إعجاب : 478
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: إشتري قلبي



ومن يشتري حبا بالقلب مسكون
وهاات وعشق بلا حدود موزون
وصرخات لملكة الروح وين ما تكون
اعشق سنامك يا من بك كان بي ما يكون
ودي واحترامي اخي الغالي
تقديري


 
 توقيع : محمدرجب مهدية


الصديق الحقيقي هو من يؤمن بك وقتما تشك بنفسك
وليس من يشك فيك حينما يصدقكك الاخرون
اعذروني فأنا أحب هذا الرجل



التعديل الأخير تم بواسطة محمدرجب مهدية ; 06-10-2012 الساعة 02:48 PM

قديم 06-10-2012, 02:36 PM   #6


الصورة الرمزية مومو
مومو غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 682
 تاريخ التسجيل :  Dec 2011
 المشاركات : 11,473 [ + ]
 التقييم :  2126
تلقيت إعجاب : 2
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: إشتري قلبي



ماتفوق

ياقلبي من غرامك

المكان أصبح غريب

والزمن ده مش زمانك
أه من الزمن العجيب

رائع واكثر سهم الحب
ارق التحايا لقلبك النابض
أسعدني الحضور لروعة المعنى
دُمتَ دوماً في عزٍ للحرف
تقديري يسبقه الإحترام



 
 توقيع : مومو



قديم 06-10-2012, 02:37 PM   #7


الصورة الرمزية روح الروح
روح الروح غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1419
 تاريخ التسجيل :  May 2012
 المشاركات : 5,146 [ + ]
 التقييم :  788
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Deeppink
افتراضي رد: إشتري قلبي



ومازال البشر يغنون للحب ويناجونه بأعلى اصواتهم

ولا يعلموا انهم هم من أضاعوه وحفروه له قبره

فهرول طائرا الى عالم الاخرة
بقلمى

عذرا لخربشتى سيدى فسطورك داعبت مشاعرى

فانطلقت تلك الحروف

لا حرمنا ابداعك ورقيك

دومت بخير


 
مواضيع : روح الروح



قديم 07-10-2012, 12:35 AM   #8


الصورة الرمزية نغم حياتي
نغم حياتي غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1141
 تاريخ التسجيل :  Apr 2012
 العمر : 49
 المشاركات : 14,415 [ + ]
 التقييم :  2662
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Indianred
افتراضي رد: إشتري قلبي



أقف باحترام لإبداع يعلن عن نفسه بقوة و يصرخ
بهدوء الأرض و السماء بعشق !!

سلمت يمينك
دمتِ بود


 
 توقيع : نغم حياتي



قديم 09-10-2012, 06:57 PM   #9


الصورة الرمزية سهم الحب
سهم الحب غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1300
 تاريخ التسجيل :  Apr 2012
 المشاركات : 2,644 [ + ]
 التقييم :  755
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: إشتري قلبي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة بتول مشاهدة المشاركة
ايه يا سهم احنا يا نشتري يا نبيع

روعه بجد سطورك

سلمت يمناك ع الانتقاء والسرد

لاحرمنا الله من عبير تواجدك

دمت بسعادهـ بحجم السمآء

لقلبك طوق من الياسمين
===================
ههههههههههههههههههه
ياغاليه مهو المثل بيقول برضوا
اللي مايشتري يتفرج

لكن انا بجد مابحبش الفرجه

بحب اشتري ديما

لكن للاسف انا اللي بتباع بسهوله

اسعدني مرورك الغالي بتول


 


قديم 09-10-2012, 07:01 PM   #10


الصورة الرمزية سهم الحب
سهم الحب غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1300
 تاريخ التسجيل :  Apr 2012
 المشاركات : 2,644 [ + ]
 التقييم :  755
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: إشتري قلبي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صبايا مشاهدة المشاركة
أحمد

بجد الله عليك روعة دايما لما أقرأ كلماتك حتى إذا كانت

حب حزن أو غضب بحس بالهدوء والسكينة

بحس إن خواطرك دوما مهما كانت ألوانها

بتكون مكان نستجم فيه

بجد تسلم إيدك أحمد

ودوما في إنتظار باقي الروائع منك
================
تسلمي صبايا

الهدوء اصبح طبع

ساعات بيكون له حسانات

وساعات بيبقى زي الطوق الي بيخنق

وعموما فيه نقله جديده

هتصادف اللي هقدمه قريب باذن الله


 


موضوع مغلق

مواقع النشر


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
موت قلبي منـمن ابداعات الاعضاء الحصرية_الخواطر والنثر_الشعر العامي_(بقلم الاعضاء) 40 19-10-2012 12:03 AM
قلبي أنا سهم الحب الخواطر والشعر المسبق الخواطر والنثر_الشعر العامي 16 16-09-2012 12:15 AM
كان قلبي روح الروح المنقولات الادبيه 0 13-09-2012 09:16 PM
من قلبي زيزي المهندس المنقولات الادبيه 4 12-04-2012 03:57 AM
قلبي وين زيزي المهندس المنقولات الادبيه 1 10-02-2012 09:52 PM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.