لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 05-06-2011, 09:32 PM   #1


الصورة الرمزية حبيبه
حبيبه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 10
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 33,026 [ + ]
 التقييم :  4498
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkorchid
@# عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



لمسه, ترحيب, جامد, عايزه

بسم الله الرحمن الرحيم

اليوم غير عادي عندنا النهارده عضوه او بمعني اصح
هيه اختي وصديقتي الحبيبه ام لمسه
الاداره كلها يعني هناااااااااا ومعنا

عايزين نقولها معلش علشان استنتي كتير
ومش عرفتني تشاركي معنا
نقول عفا الله عما سلف
واحنا اولاد النهارده

ياااااااااااااااااااااااااا جمااااااااااااااااااااااااعه الي هنااااااااااااااااااااااااا

عايزه ترحيب يهز المنتدي كله بام لمسه الغاليه

اهلا بيك معنا ونورتني لمسه مصريه بتاكيد

@3@3


uhd.i jvpdf [hl] f hl glsi jvpdf [hl]



 


قديم 05-06-2011, 09:35 PM   #2
[img]http://up.ql00p.com/files/3xm2n1j9yq1kpw8wu4oc.png[/img]


الصورة الرمزية ريم الفلا
ريم الفلا غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 164
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 المشاركات : 158 [ + ]
 التقييم :  26
 الدولهـ
Oman
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



ياهلا وغلا ومليووون مرحبا بأم لمسهـ ...

نورتي المنتدىْْ


وان شاء الله تستمتعين ويانا ...


 
 توقيع : ريم الفلا



قديم 05-06-2011, 09:40 PM   #3
[FONT=Traditional Arabic][SIZE=4][COLOR=Navy][B]توأم القمـــر[/B][/COLOR][/SIZE][/FONT]


الصورة الرمزية بحر الزكريات
بحر الزكريات غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 119
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 المشاركات : 2,394 [ + ]
 التقييم :  728
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Deeppink
افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



يا ميت الف نهار ولكم بيكى يا ام لمسه
المنتدى منور والله
وطبعا مش هنقدر نقول حاجه فى بيتك
والمنتدى منتداكى
يعنى عاوزينك تنتشرى برحتك


حياك الله
لقد سعدنا بقدومك الينا
اتمنا لك ان تفيد وتستفيد وتجد كل ماهو مفيد
وان تقضي اجمل الاوقات معنا
فمرحبا بك
في انتظار مشاركاتك الجميلة
منوره يا ام لمسه










 


قديم 05-06-2011, 09:48 PM   #4


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 17,270 [ + ]
 التقييم :  12258
تلقيت إعجاب : 361
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



يا مرحبا بام لمسه
هههههههههه
والله علي راي المثل
ولا بلاش
هههههههههههههههههه
منورة يا ام الخير كله

وزي ما اتفقت معاك
تدخلي وقت ما تحبي لكن اتاخرتي كتير بجد
اهلا فيك ومنورة اكيد المنتدي ومنورة كل الدنيا
@!!!!!@


 
 توقيع : محمدرجب مهدية


الصديق الحقيقي هو من يؤمن بك وقتما تشك بنفسك
وليس من يشك فيك حينما يصدقكك الاخرون
اعذروني فأنا أحب هذا الرجل




قديم 05-06-2011, 09:52 PM   #5
- -


الصورة الرمزية انا غلس
انا غلس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 21
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 العمر : 37
 المشاركات : 5,817 [ + ]
 التقييم :  3156
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



ايواااااااااا

جالك الموت ياتارك الصلاه

ههههههههههههههههه

منورنا اختي ام لمسه

طبعا المنتدي منتداك يعني انتي صاحبة بيت

بس بالله عليك خلي ابو لمسه يفكها علينا شويه

مانع عنا الميه والنور

شرفتينا ونورتينا اختي

لحظه بقي اروح اجيب ليك الفرقه كلها ترحب بيك


علي فكره الفرقه دي انا اشتريتها من ابو لمسه ودفعت فيها دم قلبي
اه


علشان محدش يقول اني انا اخدها منه ولا حاجه

ههههههههههههه


























والفنون الشعبيه كمان ترحب بالغاليين





















وشباب اسبايسي كمان معانا














مرحبا بكي اختي الغاليه







منورانا ام لمسه


 


قديم 05-06-2011, 10:06 PM   #6
_ _


الصورة الرمزية ocean heart
ocean heart غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 151
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 العمر : 28
 المشاركات : 9,013 [ + ]
 التقييم :  2048
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه







نستقبلك بكل عبارات الإستقبال
وبكل ما تحتوية من معاني وكلمات
يحفها حب أعضاء المنتدى
ونقول لكِى على الرحب والسعة
فالصدر لكِى يتسع كإتساع الأرض








وبوجود اسمك (ام لمسة) ازدهر المنتدى نوراً
وغردت حروفنا بعطر قدومك
اتمنى أن تجدى بين اعضاء المنتدى
وزهوره ما يسرك
نتمنى لكى أقاامة رائعة
في ظلال صفحاتنا الساحره
تحيااااتي معطرة من عبق الورد
المعتق بالزيزفون العاطر بعطر قدومك ،،،
تقبلى تحياتي وحبي لكى ...



 


قديم 05-06-2011, 10:43 PM   #7


الصورة الرمزية عمرو المصرى
عمرو المصرى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 4
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 1,896 [ + ]
 التقييم :  819
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



حماااااااااااااااتي الغاليه ..

اوعي يا بني وسع كدا ... منوره والله ... والمنتدي كله نور بقدوم حضرتك ...

اعذريني بقي انا ماليش فى الصور والاحتفالات الغريبه دي هههههه

بس من القلب منوره والله وشرف لينا تواجدك ...


 
مواضيع : عمرو المصرى



قديم 05-06-2011, 11:04 PM   #8


الصورة الرمزية زيزي المهندس
زيزي المهندس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 5
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 16,730 [ + ]
 التقييم :  2255
تلقيت إعجاب : 85
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue

اوسمتي

افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



ههههههههه يا خبر ابيض ام لمسه هنا ياعينى
عليك يا عمده بقيت تحت الرقابه الدوليه يا ابنى
بس متخاف انا موجوده وانتى حبيبتى الغاليه ام
لمسه نورتى الدنيا حبيبه قلبي



 
 توقيع : زيزي المهندس



قديم 05-06-2011, 11:10 PM   #9


الصورة الرمزية زيزي المهندس
زيزي المهندس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 5
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 16,730 [ + ]
 التقييم :  2255
تلقيت إعجاب : 85
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue

اوسمتي

افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



يا هلا وغـــــــــــلا
أسعدنــــا تسجيلكم وانضمامكم لنا
في هذا الصرح الشامخ بإذن الله
ونأمل من الله عزوجل
أن تنشروا لنا كل مالديكم
من إبداعــات ومشاركات جديده
لتضعوها لنا في هذا القالب المميز
نكــرر الترحيب بكم
وننتظــر جديدكم المبدع

`•.¸
واجمل باقة ورد


حبيبه قلبي منوره يا غاليه اليوم بيكتمل
عقد الفل والياسمين بوجودك حبيبه قلبى

























*•~-.¸¸,.-~*قد تكون الأزهار أجمل شي في الغابة *•~-.¸¸,.-~*







*•~-.¸¸,.-~*قد تكون اللؤلؤه أنقى شي في البحر *•~-.¸¸,.-~*






*•~-.¸¸,.-~*قد تكون قطره الندى أصفى شي في الوجود*•~-.¸¸,.-~*




*•~-.¸¸,.-~*لكن الشي الاكيد ان وجودك في منتديات الراقيه*•~-.¸¸,.-~*






*•~-.¸¸,.-~*هو قمه الروعه . قمه الخيال . قمه الجمال *•~-.¸¸,.-~*





*•~-.¸¸,.-~*لقد اصبحت منتديات الرائعه تضم اروع نجوم الكون *•~-.¸¸,.-~*








*•~-.¸¸,.-~*فـاهلا وسهلا بكم نجوم مشرقه متالقه *•~-.¸¸,.-~*





 


قديم 05-06-2011, 11:11 PM   #10


الصورة الرمزية المنسية
المنسية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 30
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 4,490 [ + ]
 التقييم :  1164
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Aqua
افتراضي رد: عايزه ترحيب جامد ب ام لمسه



اهلا بك أم لمسة منورة الدنيا والله

@!!!!!@@!!!!!@@!!!!!@
وفينك صحيح من زمااااااااااان

ربنا يسعد قلبك .... وتفرحى بلمسة هنا
@3@3@3@3@3

وهناك ......... نورينا وشاركينا

اختك \ المنسية


 


موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
لمسه, ترحيب, جامد, عايزه


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
عايزه اجمل ترحيب يرج المنتدي جى جى الترحيب والتعارف 12 08-06-2012 04:22 PM
عايزه احلى ترحيب posesasa الترحيب والتعارف 10 02-05-2012 11:05 PM
عايزه احلى ترحيب ل(لحن الحياه) أميرة البرتقال الترحيب والتعارف 30 30-10-2011 12:03 PM
ملك روحي وصلت لمسه مصريه ياله عايزه ترحيب جامد حلم النسيان الترحيب والتعارف 25 04-06-2011 04:58 PM
عايزه ترحيب باسامه عبد العال حبيبه الترحيب والتعارف 12 03-04-2011 03:29 AM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.