لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


ارجوك اعطني هذا الرد


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 06-05-2011, 06:38 AM   #1
- -


الصورة الرمزية انا غلس
انا غلس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 21
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 العمر : 37
 المشاركات : 5,817 [ + ]
 التقييم :  3156
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي ارجوك اعطني هذا الرد



توجيه, شرح

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته .

أخواني خواتي الأعضاء اليوم لن أكتب فلسفه

ولكن اليوم موضوعي يختلف عن سابقه ومن حرارة ما في قلبي وحبي لكم كتبت هذا الموضوع لوضع


النقاط فوق الحروف وحروف تحتها النقاط لابد من كل النقاط الإستماع أو بالأحرى قرآة حروفي .


في الأونه الأخيييييييره لوحظ عزووووف بعض الأعضاء عن المنتديات والبعض يفكر بالرحيل


والبعض رحل لماذا ماذا تريدون ما هي طلباتكم والاخر يسجل لياخذ ما يحتاجه ويرحل لماذا ؟؟؟


أخواني الجميع يقول الإدارة الإدارة لم تلبي لنا طلباتنا ولم تنفذ لنا ما نريده

هل هذا سبب مقنع أن نخسر بعضنا لا يا أخوتي ليس سبباً مقنعاً نهائياً

أنا أعلم هناك أعضاء تحرض على الإدارة وهناك أعضاء تصطاد بالماء العكره

وتريد لهذهِ المنتديات أن تسقط وتخسر أعضائها ولكن لن يحصل هذا إذا كانت قلوبنا تكن لبعضنا الإحترام والحب

أخواني البعض يقول هنا لا يميز العضو الفعال والعضو الغير فعال

من يقول هذا الكلام بالعكس العضو الفعال نحن من نميزه وليست الإداره من تميزه

ماذا نريد من الإداره البعض يقول نريد ستايل جديد هههههه ماذا يفيد ستايل جديد أو قديم

إذا نكن لبعضنا الكره ولا نتسامح مع بعضنا ماذا يفيد إذا الكل ينظر للأخر بأنه عدو وليس أخ

يقول المثل الجنه بدون ناس ما تنداس .

نسكن في كوخ متحابين ونشجع بعض للأستمرار في الإبداع خيراً من قصر الكل يكره الأخر فيه

أخواني هذه صفحه مفتوحه لكم جميعاً ولمن يريد أن يستمر بقلب الأخوه ومن لديه مشكله يعرضها هنا

ولكن من غير تجريح لأحد ومن غير طلبات الإداره لم تميز الإداره لم تعطنا وسام وتكون طلباتنا طفوليه

ونريد ستايل جديد هل الستايل الجديد يعطينا أقلام وعقول متميزه لا أعتقد

فنحن لو كانت أعمارنا صغيره ولكن عقولنا كبيييييره المبدع والكاتب الحقيقي

لا ينتظر الشكر من أحد ولا ينتظر أحد أن يقيمه فهو يعرف مقدار نفسه

أخي العضو :

- لا تعتقد ان عدم رد المشرفين لموضوعك او لرد خاص بك هو تجاهل لك

بل يمكن ان يــكون هنـــاك عضو اخر في حاجة مــــاسة للمساعدة

- التميز ليس بكثرة المواضيع ولكن بمضمونها ومدى فائدتها

- لا تجعل من الانسحاب خيار سهل تنحدر في طريقه

ولكم مني أرق التحايا







hv[,; hu'kd i`h hgv] j,[di avp



 


قديم 06-05-2011, 10:28 PM   #2


الصورة الرمزية حبيبه
حبيبه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 10
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 33,026 [ + ]
 التقييم :  4498
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkorchid
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



موضوع جميل يا محمد وانا نفسي هنا
علشان بحب الناس الي هنا لا مستنيه منصب
ولا مستنيه استيل جديد انا مستنيه حب واحترام الجميع
وكفايه اني موجوده معاكم
شكرا ليك
ارق تحياتي


 


قديم 07-05-2011, 12:28 AM   #3
- -


الصورة الرمزية انا غلس
انا غلس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 21
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 العمر : 37
 المشاركات : 5,817 [ + ]
 التقييم :  3156
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شهرزاد مشاهدة المشاركة
موضوع جميل يا محمد وانا نفسي هنا
علشان بحب الناس الي هنا لا مستنيه منصب
ولا مستنيه استيل جديد انا مستنيه حب واحترام الجميع
وكفايه اني موجوده معاكم
شكرا ليك
ارق تحياتي


مشكوره اختي شهرزاد علي مرورك العطر

واكيد زي ما انتي مستنيه حب الجميع

الجميع بيبادلك نفس الشعور


 


قديم 07-05-2011, 12:38 AM   #4


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 17,270 [ + ]
 التقييم :  12258
تلقيت إعجاب : 371
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



من قبل ما اكتب ردي

فقعتك اجمل تقييم

تعرف يا محمد لو الاعضاء الي هنا فكرت بنصف تفكيرك ده

صدقني سوف نرتقي لاعلي المنتديات وباقل وقت

لن اطيل الحديث عليكم لكن والله الذي لا اله الا هو هذا المنتدي ليس الهدف منه فائدة مادية

وتم انشاؤه لكي نتجمع فيه باصدقاؤنا وليس لنحارب احد او ندمر منتديات اخري كما ادعوا علينا

كل مافي الامر انه تعذر علينا ان نتجمع بمكان واحد فاتفقنا ان نعمل شئ ملكنا يضم افضل اعضاء

لم نعير المنتديات الفنية من اغاني وافلام اي اهتمام وحذفناها نهائيا

نمنع اي تجاوز لفظي واي كلمة تخدش الحياء

حتي بالمجاملات الشخصية بنحاول نتجنبها حتي نرتقي لصحبة واسرة حقيقية

المنتدي كان ترتيب اكتر من مليون ونص

الوقتي اصبحنا 700 الف

يعني تقدم بنسبة خمسين بالمئة في اقل من شهر

لن الوم من يهجرنا لانه لم يعتاد التواجد باماكن نظيفة ولن اثني علي من تواجد معنا

لانه اختار مكان يليق باحترامه لشخصه

لكن الوم كل من يجد الخطأ ولم يبلغ عنه كي نتجنبه

شكرا لك محمد

لك مني ارق التحية


 
 توقيع : محمدرجب مهدية


الصديق الحقيقي هو من يؤمن بك وقتما تشك بنفسك
وليس من يشك فيك حينما يصدقكك الاخرون
اعذروني فأنا أحب هذا الرجل




قديم 07-05-2011, 12:43 AM   #5
[SIZE=5][FONT=Arial][COLOR=Purple][CENTER]هدوء انثي[/CENTER][/COLOR][/FONT][/SIZE]


الصورة الرمزية logyan
logyan غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 108
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 المشاركات : 623 [ + ]
 التقييم :  10
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



كلام جميل ومنمق

ياريت الكل عم يفهم هالحكي

يسلموا للتقديم الرائع


 


قديم 07-05-2011, 12:57 AM   #6
[FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=Navy]ابو بسمله[/COLOR][/SIZE][/FONT]


الصورة الرمزية شاكر عاشور
شاكر عاشور غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 25
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 10,327 [ + ]
 التقييم :  748
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



السلام عليكم
اخونا الاعزيز محمد
اولا نشكر لك اهتمامك وموضوعك القيم
ثانيا يا اخى المنتدى بتعنا ده مثلا عندما انشأ ما كان المراد من وراءه تحقيق مكاسب او غيره
نحن مجموعه اصدقاء احباء فى الله وانشأ المنتدى للتعارف والحب فى الله وتبادل المعلومات
انما كونى ادور على استايل او غيره فده دليل انى راجل مش ولابد وبعدين شكل البيت ما يضر ان كانوا اللى موجودين فيه ناس محترمين
تحياتى حبيبى


 


قديم 07-05-2011, 09:08 AM   #7


الصورة الرمزية سما زرقا
سما زرقا غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 7
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 402 [ + ]
 التقييم :  75
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



اشكرك يا محمد على موضوعك بجد هو موضوع مهم نحن هنا في هذا المنتدى لاننا اصدقاء فرحنا بمكان نجتمع فيه بدون منغصات ونسال عن بعضنا البعض ربما تفرقنا المسافات ولكنها لا تفرق مشاعرنا ولا قلوبنا

لا يهمنا شكل او استايل المنتدى بل الاهم الصداقو والاخوة والابداع والمعلومة الجميلة والمفيدة اتمنى ان يكون هذا شعور الجميع

ولله الحمد الاغلبية هنا اناس على درجة كبيرة من الاخلاق والالتزام ومن لا يحب رفقة مثل هؤلاء لا اعتقد اننا سنحزن لفراقه

تحياتي لك يا محمد


 


قديم 07-05-2011, 09:30 AM   #8


الصورة الرمزية mada4top
mada4top غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 17
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 3,932 [ + ]
 التقييم :  703
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Forestgreen
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



مش عارف اقول رايي ولا حد هيزعل مني ؟؟

اقول ولا لاء

اقول ولا لاء


هقول ورزقي علي الله

اولا يا معداوي موضوع الناس اللي بتسجل تاخد اللي عايزاه وتمشي دي حاجه عادية وطبيعية وماتزعلش حد لان اغلبنا بيعمل

كده مع منتديات كتير جدا وانا واحد منهم ويمكن اولهم كمان

موضوع الناس اللي بتزعل وتمشي دي والله يا معداوي انا مش شايف ان الادارة عملت او قالت حاجه تزعل حد

اللي بيزعل لما نقول بلاش ندلع البنات يبقي ما يلزمناش لان طريقة مش زي طريقتنا واللي يزعل لما نحذف رد مخالف

يبقي برضو ما يلزمناش لانه مش قادر يمشي علي نظامنا وغيره وغيره

يعني من الاخر المنتدي زي ما قال محمد مش معمول لغرض مادي وانا طبعا ليا تحفظ علي ده بس مش مجاله ولا وقته

لان المنتدي ممكن يكون محترم وزي ما احنا عايزين وبرضو يكون ليه هدف مادي ودا مش عيب وفكر محمد مش عاجبني

في النقطة دي لكن ماعلينا دلوقتي

الخلاصة يا محمد (( الطيور علي اشكالها تقع )) يعني اللي هيفضل هنا هو اللي هيكون زينا وطبعه طبعنا واخلاقه اخلاقنا

انا مش بقول ان اللي هيمشي اخلاقة وحشة لا والله مش اقصد كده اقصد انه زينا في طباعنا ونظامنا وتفكيرنا

وهو ده اللي احنا عايزينه معانا

تسلم ايدك يا محمد علي الموضوع الجميل ده

وصدقني ما تقلقش من قلة الاعضاء لان عندنا اعضاء الواحد منهم بعشرة في منتديات تانية

ربنا يبارك فيهم يارب ويحفظهم ويديم المعروف والمحبة والاخوة بينا

ولو عايز تتاكد من كلامي ادخل منتديات تانية وانت تشوف اللي بيحصل فيها من مهازل والله اني دخلت منتدي

لاقيت فيه صور خليعه واضحة وصريحة صور حيه مش رسم ولا غيرة وتحت اسم ثقافة للمتزوجين وطبعا بيلم اعداد رهيبة

يعني عدد الاعضاء فيه فوق ال 15 الف عضو لكن اللي نشطين 3 او 4 بس عارف عامل زي كوم زبالة ولامم عليه حشرات

احنا مش عايزين نبقي كده عددنا يكون قليل لكن فيه بركة وفيه خير لبعضه

واحنا فعلا كده كفاية اننا بنخاف علي بعض وبنحب بعض بدون مصالح ولا غيره ولو حد غاب كلنا بنسال عليه


 


قديم 07-05-2011, 11:28 AM   #9
^^^


الصورة الرمزية طيف القمر
طيف القمر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 9
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 العمر : 28
 المشاركات : 6,410 [ + ]
 التقييم :  1049
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Tomato
افتراضي رد: ارجوك اعطني هذا الرد



والله كلام سليم مية بالمية يا محمد
وياريت الناس هنا تستوعب الكلام ده وتفهمه
يا جماعة كل شئ بالدنيا بيزول ومش بيفضل منها غير الذكرى المميزة استغلوا كل لحظة بأنكم تكونوا
متحابين وكل حظة تترك ليكم اثر جميل هنا
تسلم ايديك يا محمد قلت كلام الكل نفسه يقولو


 
 توقيع : طيف القمر

No words 2 write...


قديم 07-05-2011, 07:16 PM   #10


الصورة الرمزية احساس جوليات
احساس جوليات غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 55
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 1,370 [ + ]
 التقييم :  204
 الدولهـ
Algeria
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blueviolet
رد: ارجوك اعطني هذا الرد



شكر لك على الموضوع يا محمد


 


موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
توجيه, شرح


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
يارب اعطني فرحة لا تغيب جود قسم الاسلامي العام 12 05-11-2018 09:55 PM
اعطني قليل من الصبر تحصل على السعاده ابن الحتة الفضفضه 2 08-09-2014 10:21 AM
ارجوك عادل درويش المنقولات الادبيه 2 04-04-2013 11:31 PM
ارجوك لا تطل الفراق بتول المنقولات الادبيه 2 15-11-2012 07:04 AM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.