لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleeza


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 01-02-2012, 06:42 PM   #1


الصورة الرمزية عازف الاحساس
عازف الاحساس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 37
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 431 [ + ]
 التقييم :  251
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
Question كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleeza



واضح, وتحقيق, monaleza, شخصي

اعضاء منتدى لمسه الكرام
والان مع ثاني حلقات
كن واضح

واضح وتحقيق شخصي Monaleeza

وتحقيق شخصي مع عضوه لها بصمتها في المنتدى
عضوه مرحه عضوه يميل قلمها للحب وللحزن

ومعانا اليوم
Monaleza
وهنا نبداء التحقيق

اولا الحياة الشخصيه والواقعيه

س1/ من هي موناليزا ؟


س2/ كيف تربت موناليزا منذ الطفوله ؟


س3/ ما هي المباديء التي تعلمتها موناليزا من رب الاسره ؟


س4/ من اقرب الى موناليزا والدتها ام والدها ؟


س5/من اقرب الي موناليزا من اخواتها واخوانها ؟


س6/ كيف كانت موناليزا في سن ال16 عاما الي ال25 عاما ؟




ملاحظه هامه
اي حد عوز يسال يبعتلي على الخاص
وانا هنزل السؤال من غير ما اذكر اسم العضو


موناليزا
بما انك انثى هسمح ليكي باجابات دبلوماسيه في بعض الاسئله



ملاحظه هامه جدا جدا

الردود بعد انتهى التحقيق


وانتظرو باقي التحقيق




;k ,hqp ,jprdr aowd lu Monaleeza ,jprdr monaleza



 


قديم 01-02-2012, 07:06 PM   #2


الصورة الرمزية ملاك النيل
ملاك النيل غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 206
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 7,157 [ + ]
 التقييم :  1445
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkmagenta
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



بما ان لسه لم يتم الرد
تسمحلي بكلمة واحدة فقط
انت رائع اخي الغالي
وننتظر حبيبة قلبي


 
 توقيع : ملاك النيل




لا يحزنك انك فشلت مادمت
تحاول الوقوف على قدميك من جديد



قديم 01-02-2012, 07:25 PM   #3


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



انا جيت

وجالك الموت يا تارك الصلاه

يا رب استرها معانا

تسلمى يا ملوكه

ربنا ما يحرمنى منك يا جميل

ومش عارفه هشام ناويلى على ايه

عموما ها اجاوب اهو


 


قديم 01-02-2012, 07:42 PM   #4


الصورة الرمزية جراح المشاعر
جراح المشاعر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 90
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 2,083 [ + ]
 التقييم :  950
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



الله بجد موضوع جميل وفكرة طيبة
وكمان شخصية طيبة جدا موناليزا
بس علي الخاص انت نسيت انها ادارة ياريس
يعني مكشوف مكشوف اللي هاييبعت
اتابع ولي عودة قريبا


 


قديم 01-02-2012, 07:43 PM   #5


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



وهنا نبداء التحقيق

الستر يا رب من عندك

اولا الحياة الشخصيه والواقعيه

اااااااااااااااااه

وليه الدراما دى بس

************
س1/ من هي موناليزا ؟

موناليزا هى انا

منى

انسانه بسيطه جداااااااااااااااااا واواضح ما يكون

اعيش حياتى كما قدر لى

ابيت ام شئت

عنيده جداااااااا ومشاكسه فى احيان كتير وعصبيه

بس بنسى بسرعه وبيضحك عليا ببساطه

ابسط الاشياء تسعدنى وابسطها ايضا تحزنى

بس كده دى انا بكل بساطه



س2/ كيف تربت موناليزا منذ الطفوله ؟

ههههههههههههههههههههه

اتربيت كويس على فكره

بص يا سيدى انا بنت وحيده والاخت الاكبر ليا تلات اخوات شباب اصغر منى سنا

والدى كان رجل عسكرى ضابط جيش لكنه عمره ما كان ميرى بالنسبالنا

شخصيه حنونه جدا وطيبه جدا ومثقفه جدااااااااااا اتعلمت منه كتير اوى

ولا زلت اتعلم منه واسعد جدااااااااااا بالنقاش معه

والدتى ست بيت بسيطه جداااااا لكنها شخصيه قويه جدااااااا ومعندهاش عيال ما تسمعش الكلام(يعنى اجبارى بنسمع الكلام)

بس لانى كنت بنت وحيده واخواتى صبيان كانت طبيعتى بتميل لصبينيه اكتر ودا يمكن لحد سن 12 سنه

كان اغلب اصدقائى اولاد ولعب الاولاد معروف ان فى عنف مش زى البنات عروسه وكده وانا كنت لحد السن دا بلعب مع الاولاد وزيهم

وبعد كده بطلت لعب خالص لانى انتقلت لمدرسه بنات وابتديت غصب عنى احس انى بنت(تقريبا مكنتش مصدقه)
هههههههههههههه

بحمد ربنا اتربيت بشكل كويس وما قصروش معايا ومكنتش محرومه من اى شىء الحمد لله


س3/ ما هي المباديء التي تعلمتها موناليزا من رب الاسره ؟

من بابا اتعلمت كل حاجه جميله

من ثقافه الى قراءه الى صلاه لصله القرابه والمحافظه عليها

للاجتماعيه والود والجيره والاخوه

كمان عاوزه اقول ان دا سبب ان اخواتى عندى حاجه كبييييييره اوى اللى يطلب منهم عينى اديهاله بكل رضا

وانا كمان عندهم نفس الشىء الحمد لله

بابا شخصيه جميله اوى وكل اللى اتعلمته منه جميل


س4/ من اقرب الى موناليزا والدتها ام والدها ؟

باباا اقربلى

زى ما قلت انا اكبر اخواتى ودائما البنت بتميل لباباها

وخصوصا لو زى بابا



س5/من اقرب الي موناليزا من اخواتها واخوانها ؟

هههههههههههههههههههه

التلاته حبايبى وبحبهم جدا

رياض دا اصغرنا اصغر منى بـ 13 سنه وتقريبا انا اللى مربياه بالنسبالى هو زى منه

وعمرو الاوسط حبيبى حنيين جدااااااااااا وشبهه بابا وبحبه اوى وبنتى بتموت فى مهاود طول عمره

ومحمد اخويه اللى اصغر منى مباشرتا طيب جداااااااااااااااا بشهاده الجميع وبحبه جدا وهو فى الجيش كنت بعرف ها يجى امتى بأحساسى ولما كنت بقولهم جاى بكره كان بيجى وكان بيجى عليا قبل ما يروح البيت

كلهم بحبهم وكلهم معزتهم اغلى من عينى


س6/ كيف كانت موناليزا في سن ال16 عاما الي ال25 عاما ؟

ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

سن المراهقه يعنى ولا ايه

اشمعنا من 16 الى 25

عموما انا اتخطبت وانا 21 سنه

فا من 16 الى 21 يعنى اخر سنه ثانوى والجامعه كانت مرحله جميله

عشتها بكل ما فيها من حلو ووحش لمراهقه لحب مراهقه

هى اجمل ايام حياتى

من 21 اتخطبت واتجوزت وانا 23 وابتدت المسئوليه

ومسئوليات الجواز كتير اوى والجواز والخطوبه مش فسح وخروج وحب

دى مشاكلها اكتر من حلوها

وانا 24 سنه كنت ام والمسئوليه كبرت ولحد انهاردا كل ما منه بتكبر كل ما مسئولياتى تجاهابتكبر

*******

الحمد لله عدينا المرحله الشخصيه بسلام

عقبال الباقى


 


قديم 01-02-2012, 07:48 PM   #6


الصورة الرمزية عازف الاحساس
عازف الاحساس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 37
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 431 [ + ]
 التقييم :  251
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



ثانيا الحياة الزوجيه والعاطفيه ؟

س1/هل موناليزا تزوجت عن حب ؟ ام ماذا ؟


س2/ هل موناليزامن اختارة زوجها ام احدا من قام بختياره لها ؟


س3/كلمات نرها لك موناليزا في المنتدى تدل عن الحب والاشتياق فلمن تكتبيها ؟


س4/اشعر في بعض الاوقات بان موناليزا غير سعيده في حياتها الزوجيه ؟ فما صحة ذلك ؟


س5/ منه الله ابنت موناليزا لمن اقرب اليكي ام لاباها ؟


س6/ هل اجبرت موناليزا في يوم من الايام على فعل شء ما في حياتها ؟



 


قديم 01-02-2012, 09:04 PM   #7


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



روووووووووووح يا ابنى الله يسامحك

اشوف فيك كل ايام الاسبوع من السبت للجمعه

خد من قلبى وصررررررررررررررررر


 


قديم 01-02-2012, 09:13 PM   #8


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



ثانيا الحياة الزوجيه والعاطفيه ؟
انت يا ابنى مش قلت الاسئله مش شخصيه اوى

اما اشوف اخرتها معاك


س1/هل موناليزا تزوجت عن حب ؟ ام ماذا ؟

لا مش حب

جواز صالونات


س2/ هل موناليزامن اختارة زوجها ام احدا من قام بختياره لها ؟

ولا اختارت ولا اى حاجه

قالولى اتجوزى دا اتجوزت

ها اعترض على امر ربنا يعنى!!!


س3/كلمات نرها لك موناليزا في المنتدى تدل عن الحب والاشتياق فلمن تكتبيها ؟

سؤال دا؟؟

طيب وماله ولا يهمنى اصلاااااااااا

المهم السؤال دا اجبارى ولا اختيارى وتدينى كام لو جاوبت؟؟

بص يا هشام

الحب فى الارض بعضا من تخيلنا لو لم نجده لاخترعنا

يعنى ممكن تعتبر انى شخصيه بتحب الحب

ومش لازم يكون كلامى لشخص

ممكن يكون حاله او حلم

مش شخص

احساس وبعبر عنه بطريقتى وعلى الورق بس

وصلت ولا ايه؟؟



س4/اشعر في بعض الاوقات بان موناليزا غير سعيده في حياتها الزوجيه ؟ فما صحة ذلك ؟


س5/ منه الله ابنت موناليزا لمن اقرب اليكي ام لاباها ؟

البنت فى العادى اقرب لابوها

لكن منه اقربلى من باباها

هى معايا طول الوقت وانا اللى بعملها كل شىء

فانا اقرب لها من باباها



س6/ هل اجبرت موناليزا في يوم من الايام على فعل شء ما في حياتها ؟

اه طبعا

اجبرت على اشياء كتير

ولازم نتفق ان مفيش حد بيعمل كل اللى بيعوزه او يتمناه

لكن لكِ اكون صريحه

اجبرت فى امر الاجبار فى صعب واثر على مسار حياتى بعدها

*******

ماشى يا هشام ها اردهالك

واوعى تقول انى دبلومسيه لانك عارف كويس انى مش دبلومسيه بالمره

الله يخرب بيت الصراحه اللى جيبانا ورا وجيبالنا الكلام

ههههههههههههه


 


قديم 01-02-2012, 09:19 PM   #9


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



اكتشفت انى نسيت سؤال

وحياه ربنا ايامك الغايه غامقه

استنى عليا بس


**********
س4/اشعر في بعض الاوقات بان موناليزا غير سعيده في حياتها الزوجيه ؟ فما صحة ذلك ؟

مش سعيده ولا تعيسه برضو

يعنى حياه زوجيه شبيهه بأغلب الناس

روتينيه

ما كنتش اتمنى ان حياتى تكون بالشكل دا

او تمشى بالنمط دا

لكن مقدرتش امشيها زى ما انا عاوزه

فتقبلتها على حالها

مش كل الناس عندها استعداد للتغيير

لكن عاوزه اقولك ان حياتى دى فيها منه بنتى

اللى هى اجمل شىء فيها

وعلى فكره لو سألت اغلب المتزوجين رجاله او ستات

ها يقولولك ان اولادهم اجمل ما فى حياتهم وانهم اللى بيصبروهوم على كل شىء

ودا حالى

حال الاغلبيه

لا تكون فاكرنى اداره فى البيت ولا حاجه

هههههههههههههههههه

عموما انا اداره فى بعض الامور برضو

بس جوزى ماشى بالمثل القائل شوروهوم وخلفوهوم

هو الخسران على فكره


 


قديم 01-02-2012, 09:21 PM   #10


الصورة الرمزية عازف الاحساس
عازف الاحساس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 37
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 431 [ + ]
 التقييم :  251
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: كن واضح وتحقيق شخصي مع Monaleza



في سؤال سبتيه فاضي من غير اجابات :-p:-p
هتضربيني شكلك
@8@8\
بس هعديها ههههههههههه



ثالثا الحياة السياسيه


س1/ هل انتي مع المجلس العسكري وبقاه في السلطه ام في تسليمها الان ؟



س2/ موناليزا ذات الفكر الراقي ماذا ترى في اوضاع مصر الان ؟


س3/ موناليزا تحدثي لنا عن مصر المستقبليه ؟


س4/ هل ترى موناليزا 25 يناير الثاني احتفال بالثورة ام استكمال لها ؟


س5/ تحدثي لنا عن الحريات التي يريد تطبيقها الشعب المصري في بلده من وجهة نظرك ؟


 


موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
واضح, وتحقيق, monaleza, شخصي


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
كن واضح فيما تريد أعذرني فأنا أنثى تطوير الذات والتنمية البشرية 13 12-02-2012 01:04 AM
الحلقة الثانية من تحليل عضو و monaleeza صمتي جرحني تطوير الذات والتنمية البشرية 43 10-02-2012 11:46 PM
كن واضح وتحقيق شخصي مع العمده عازف الاحساس الترحيب والتعارف 35 28-01-2012 09:31 PM
شرح كيفيه عمل منتدي على سيرفر شخصي حصري عمرو المصرى الصور العامه 15 16-09-2011 12:14 AM
ترحيب عاجل لـwasema يا monaleeza محمدرجب مهدية الترحيب والتعارف 23 08-07-2011 10:33 AM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.