لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 30-01-2012, 12:55 AM   #1


الصورة الرمزية صمتي جرحني
صمتي جرحني غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 194
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 العمر : 27
 المشاركات : 8,820 [ + ]
 التقييم :  7089
 الدولهـ
Saudi Arabia
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Crimson
!@ اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



اول, تحليل, جرحني, حلقة, صمتي, عضو



حلقة تحليل صمتي جرحني

أمنياتي لقلبية لكم بأحلام ترقُ لها الروح { فتهنئ بِنوِمها,,
لتُشرق نفسٌ طيبة تبعَث ابتسامات لاحدود لها
(صمتي
جرحني ) تتمنى لكم كلَ جميل ,,مساءً وصباح!!

؛
االيوم اول حلقة لنا في تحليل الشخصيات واللي اختيارنا لها
بيكون بشكل عشوائي واجباري لكل شخصية تحب لمسة مصرية
وتتمنى لها الرقي .. شروطنا بالموضوع معروفه واللي ناسي شي منها
اكون ممتنه له لو مر عليها واخذ فكرة ..


تحليلكم للشخصية اليوم اتمنى ان
كان فيها سلبيات وبالتاكيد هذا شئ
مسلم به وكلنا عيوب لكن عرض السلبيات بطريقة محببة
غير جارحه هو هدفنا..
ودليل رقيكم اتمنى نعرض السلبيات قبل الايجابيات
واتمنى من كل شخصية تكون معانا
تتحلا باالصبر والحلم فمن يحللك قد يصيب
وقد يخطئ وتبقى انت اعرف الناس بنفسك ..
؛
؛


حبيت ابدا بنفسي يمكن اكون غلطانه لكني
ما حبيت اطبق شئ عليكم
قبل لا اطبقه على نفسي
وياليت تبدو بالسلبيات اللي تشوفوها فيه وانا راضيه
كل الرضى بتحليلاتكم وبعيد عن المجاملات
ويالله تفضلو اخواني اخواتي مع اول شخصية ببرنامجنا و..

حلقة تحليل صمتي جرحني


حلقة تحليل صمتي جرحنيحلقة تحليل صمتي جرحنيحلقة تحليل صمتي جرحني





h,g pgrm lk jpgdg uq, , wljd [vpkd jpgdg [vpkd pgrm wljd



 
 توقيع : صمتي جرحني

إلى الله أشكو أنَّ فِيْ النفسِ حاجة
تَمرُّ بِها الأيام وَ هي كما هيا !! . .


يَا رَب ..♥


قديم 30-01-2012, 01:04 AM   #2


الصورة الرمزية المنسية
المنسية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 30
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 4,488 [ + ]
 التقييم :  1164
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Aqua
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



ممممممممممممممممممممممممممم

صمتى ..... صمتى ....... هحلل شخصيتك بس استنى عليا كده شوية

ممكن ؟؟؟
بليييييييز


 


قديم 30-01-2012, 01:20 AM   #3
العمّـدة


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 18,175 [ + ]
 التقييم :  18163
تلقيت إعجاب : 1987
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



طيب هاتي لنا عضو نعرف نلاقي فيه عيب ولا حاجة
او غلطة نمسكها عليه
جايبة لنا اول حصة صعبة كدة هههه

صمتي جرحني

اسطورة لا تنتهي من العطاء والتميز وسجل حافل باجمل الردود علي كل الاعضاء بلا استثناء
مقدمة متميزة بالمواضيع الجدلية
مصممة مميزة حقا
لا تتأخر عن اي عمل يتم اسناده اليها
وتلبي ما يطلب منها بروح طيبة مرحة
تمتلك اعصاب هادئة تقتل اي موجة غضب
لديها ثقافة دينية ولا عجب فمنبتها طيب الاصل في بلد الحرمين

الانتقادات الخاصة بصمتي
حقا لكل انسان عيوب ومميزات وارجو ان يتسع صدرك لكلام اخيك

صمتي

- بالرغم اني عارف قرارك فيه هو رفضك التعاون معنا في ادارة المنتدي

-طوال فترة تواجدك قاعدة التواصل مغلقة منعا للمشاكل والاحتكاكات انا مقتنع بكلامك
لكن مؤكد في لمسه مصرية من تستحق شرف معرفتك وانا اكرر
تستحق وليس يستحق
اعلم جيدا المجتمع الراقي الذي ترعرعتي فيه وتقاليده الجميلة التي تزينكم ولا تنقص منكم ابدا بل تزيدكم رونقا ورقيّ

-صمتي تحب لمسه مصرية لكن تواجدها فيه غير منتظم يوم نلاقيها ما شاء الله ويوم اخر لا نجد لها غير مشاركة واحدة

-صمتي لا تحب الدخول في مشاكل تجد مواقف او ردود يجب ان يتم التبليغ عن العضو
الا انها تكتفي فقط باي موضوع مخالف للدين الاسلامي فقط تبلغ عنه غير ذلك لا تتكلم

-واغرب نقد لصمتي واسف في كلمتي هو امتيازك ونجاحك وجمال شخصيتك بكل شئ
ولم تتركي حقا مجال لغيرك كي يتفوق عليك قد ينشئ لها بعض الضغينه عند البعض
لكن ليس في لمسه مصرية لان جميع من بلمسه يحترم صمتي بجمال اخلاقها

-نقد اخير صمتي متميزة وراقية بالفوتوشوب وعندنا بكل اسف قسم الفوتوشوب ميت .........!!!!

اعتذر صمتي عن نقدي لك ولكني تقريبا جئتك بكل ما بخاطري

وكويس انني قدرت ان انتقد شخصية جميلة مثلك وعلي رأي المثل المصري
مالقيوش بالورد عيب قالوا له .......... ولا بلاش اصل نتخالف من الادارة
هههههههههه

وجودك شرف لنا اختي صمتي
وبتمني من كل بنت هنا ان تحتذي حذوك وتلتمس قاعدتك بالحياة
ودي وتقديري
والسموحة عن الاطالة


 
 توقيع : محمدرجب مهدية


أن تكون فرد بجماعة الأسود
خير من أن تكون قائد لجماعة النعام
العمدة


قديم 30-01-2012, 01:30 AM   #4


الصورة الرمزية زيزي المهندس
زيزي المهندس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 5
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 16,730 [ + ]
 التقييم :  2255
تلقيت إعجاب : 85
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue

اوسمتي

افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



رئي فيكى حبيبتى حبوبه وذوق
وحضورك رائع مثقفه عندك نهم
للتعلم لكل جديد مجامله لكنى احس
انك غامضه ههههههههههههه شويه
صح ولا انا غلطانه وفي هذا وذاك
وجودك بلمسه مصريه يا بنت بلاد
الحرمين اضافه لنا كلنا ودى لكى


 
 توقيع : زيزي المهندس



قديم 30-01-2012, 01:45 AM   #5


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



يا عم يا عم على البدايات القويه

بما ان صمتى الضيفه فالموضوع صعب

لان الموضوع تحليل

يعنى مميزات وعيوب

والحقيقه والحق يقال

صمتى من يوم دخولها لمسه لما يؤخذ اى شىء عليها او ضدها بالعكس

ما شوفناش منها الا كل احترام

حتى فى خفه الدم لما عملت صادو

كانت بكل اخلاق وطوله بال

مبادئها واحده لا تجزاء

ومصره عليها ولا تغيرها

يمكن موقف بس افتكرته حالا لفت نظرى

احنا منعنا الاغانى هنا فى المنتدى وصمتى كانت احد المؤيدين للموضوع دا

والغالبيه الصراحه

لكن فى يوم شهوره وهى بتوزع رابط موضوع كانت بتسمع اغنيه فى اليوتيوب غلطت ووزعت رابط اليوتيوب

بعتتلها صمتى بتتمنالهاالهدايه

فى الوقت داا حنا استغربنا رد صمتى

لكن مع الوقت ولما عرفناها عرفنا ليه قالت كده

الموقف دا مش ضد صمتى بالعكس لكن فى وقتها كان موقف بالنسبه لشهوره وليا مش مفهوم

مع الوقت فهمنا

صمتى

مش لاقيه شىء وحش عنك اتكلم فى

والله مش دبلومسيه منى لكنها الحقيقه


 


قديم 30-01-2012, 01:45 AM   #6
[FONT=Arial][COLOR=Navy][SIZE=4]نهـ الحنان ـر[/SIZE][/COLOR][/FONT]


الصورة الرمزية ست الحسن والجمال
ست الحسن والجمال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 117
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 العمر : 33
 المشاركات : 1,276 [ + ]
 التقييم :  1888
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



رائى عنك انك شخصيه بسيطه جدا متواضعه
من خلاال معرفتى بيكى عن طريق لمسه فقط
بحس انك جد جداااا متدينه وقت لما يكون فى تهريج بتهرجى بس فى المسموح
عندك مبدء وواثقه من قراراتك
وفخوره جداااااا انك معانا فى المنتدى
بيت الاسره السعيد
اكيد لو عرفتك اكتر هاكون سعيده
وهاقدر احلل شخصيتك اكتر من كدا


 
 توقيع : ست الحسن والجمال


التعديل الأخير تم بواسطة ست الحسن والجمال ; 30-01-2012 الساعة 01:51 AM

قديم 30-01-2012, 01:53 AM   #7


الصورة الرمزية ايمى
ايمى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 668
 تاريخ التسجيل :  Nov 2011
 العمر : 23
 المشاركات : 609 [ + ]
 التقييم :  318
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Plum
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



بصراحه وهو انا معرفش صمتى اوى
بس بصراحه بحس انا هى محترم جداااا
ومش عند اى احساس ن هى يكون فيها سليبات
بصراحه ياصمتى اول حلقه صعبه اوووووى


 


قديم 30-01-2012, 02:17 AM   #8


الصورة الرمزية حسام الدين
حسام الدين غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 702
 تاريخ التسجيل :  Dec 2011
 المشاركات : 793 [ + ]
 التقييم :  591
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Chartreuse
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



قال عمرو بن الخطاب رضي الله عنه كلمة الحق لم تبقي لي صاحبا ولكن الاخت المحترمة صمتي جرحني منذ فترة اشتراكي هنا البسيطة رئيت بها اجمل ما قد اراه في احد الاعضاء وهم حتى اكون صادق الاخت شهرزاد والاخت صمتي جرحني وهو

- التميز بالردود والمناقشة في كل الموضوعات حتي الموضوعات الاسلامية التي يكتفي الجميع فيها بالدعاء لصاحب الموضوع بالرغم من وجود موضوعات اسلامية حوارية نقاشية تتحمل الاضافة بالنقد او الثناء ولكن اغلب او لاكون محق كل ردودها تعجبني جدا سواء علي موضوعاتي او موضوعات الاخرين فعندما اجد اسمها قام بالرد علي موضوع اتصفحة اعلم بانه رد مميز وليس رداً منسوخ..

- التميز في انتقاء الموضوعات التي تحمل هدف ومضمون وليس كل ما يعجبها تنقلة او تطرحة وليس كل ما يجول بخاطرها سواء يقبل النشر او لا تنشره مستغلة المساحة المفتوحة للجميع للكتابة

خلاصة القول لا اعلم لها عيوب تؤخذ واعلم لها اجمل ميزة

تحترم عقول الاخرين وارائهم ومعتقداتهم


دمتي بكل الخير اختي وبارك الله فيكِ


 

التعديل الأخير تم بواسطة محمدرجب مهدية ; 30-01-2012 الساعة 12:45 PM

قديم 30-01-2012, 02:38 AM   #9


الصورة الرمزية مومو
مومو غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 682
 تاريخ التسجيل :  Dec 2011
 المشاركات : 11,473 [ + ]
 التقييم :  2126
تلقيت إعجاب : 3
 الدولهـ
Palestine
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني




بصراحة الموضوع حلو اوي

وانك تحللي شخصية حد لازم عالاقل تبقي بتعرفيه
علشان تحليلك يبقى في مكانو
للأسف مليش كتير هنا
فمش هقدر اقول حاجة بالموضوع ده
اتمنى اعرف حضرتك اكتر
من ردودك باين الرقي
وزي ما قالت الجميلة موناليزا
والراقي الاستاذ محمد

وباقي الاعضاء الكرام

حضرتك شخصية مميزة
اسعد جداااا بمعرفتك غاليتي

شكري وتقديري لموضوعك الرائع

سلمت يداكي



 
 توقيع : مومو



قديم 30-01-2012, 03:23 AM   #10
[COLOR=DarkOrchid]حنايا الروح ~[/COLOR]


الصورة الرمزية أعذرني فأنا أنثى
أعذرني فأنا أنثى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 174
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 5,347 [ + ]
 التقييم :  1649
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: اول حلقة من تحليل عضو و صمتي جرحني



ممممممم اهلا اهلا
يمكن مافيش اختلاط بينا عشان اعرف عنك كفايه
ثقافتك الدينية الي لمسناها في ردودك ومش بس دينية
قدرتك الجميلة على المناقشة
رقيك في انتقاء الكلمات في الردود والمواضيع
ورقيك كمان في الطرح
تميزك في الفوتوشوب
انسانة جميلة وفي كذا موقف كنتي حبوبة جدا
وكلنا نتشرف بوجودك
كل ده لا خلاف عليه
العيوب العمده قال من وجهة نظره واغلبها متصلة بالمنتدى
انا بصراحة مالمستش فيكي عيوب لحد دلوقتي يمكن بس قلة التواصل بينا
واخيرا وماعرفش ده عيب ولا ميزة السبب عندك ولا عندي
بس انتي من ضمن المجموعة الي بتكسف منهم جامد
ومش عارفه ليه ههههههه
دمتي بكل خير


 
 توقيع : أعذرني فأنا أنثى



let the sKy fall





Sara~


موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
اول, تحليل, جرحني, حلقة, صمتي, عضو


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
وزاره ما تمت مع المتالقه صمتي جرحني بتول الترحيب والتعارف 22 14-11-2012 04:18 AM
صمتي جرحني من خلال صورة زهرة النسرين ابداعات الاعضاء الحصرية_الخواطر والنثر_الشعر العامي_(بقلم الاعضاء) 79 05-09-2012 03:56 PM
انا وانت فقط مع صمتي جرحني زهرة النسرين ابداعات الاعضاء الحصرية_الخواطر والنثر_الشعر العامي_(بقلم الاعضاء) 131 22-06-2012 01:22 PM
صمتي جرحني في مسابقة اجمل بيت .. صمتي جرحني قسم الديكور والمفارش 12 20-06-2012 02:10 AM
حوار جريئ جدا مع صمتي جرحني محمدرجب مهدية الترحيب والتعارف 39 10-01-2012 08:41 PM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.