الانتقال للخلف   منتديات لمسه مصريه > قسم استراحة الاعضاء والفكاهه والمرح > الفكاهه والمرح
 

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


مقتطفات فيسبوكية


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 03-01-2012, 12:21 PM   #1


الصورة الرمزية ديدى
ديدى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 202
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 العمر : 27
 المشاركات : 4,600 [ + ]
 التقييم :  1351
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Crimson
Unhappy مقتطفات فيسبوكية



مقتطفات, فيسبوكية

ازيكم يا أحلى اعضــاء
يا رب تكونوا بخير و كويسين
متغطيين و متدفيين
و كوباية السحلب شاربين
قوموا بقى من تحت البطاطين
تسمعوا شوية نكت حلوين
من الفيس منقولين
(الأمانة حلوة برضه)





وعلى رأي المثل
قال يا مستني الامتحان علي خير يفوت
.
.
.
.
.
.
.
.
... يا مستني ميسي يلعب في اسمنت اسيوط


***

اذا كانت الورود زينة المزهرية . .









فالبنات وبكل صدق زينة الكرة الارضية ♥

.. يلا عشآن ما تقولوش انى حرماكوا من حاجة

***


حكمه طالب فاشل
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.

اقفل الكتاب ونام بدري
يأتيك النجاح من حيث لا تدري


***


انا فله شمعه منوره
.
.
.
.
.
.
.
.
.
بس التعليم في بلدي هوا اللي مسخررره


***


حكمة اليوم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصطحب مراتك للتحرير لعلها تنال الشهادة وتنال انت التغير ^_^


***


حكمه للبنات o_O

..

..

.. >>

..

..
عريس في البيت
ولا شهاده عالحيط...!!


***

حكــــــــــمه الـــــــيوم

ذاكر يا أبن آدم مذاكرة الوحوش
,
,
,
............,
...,
,
.
.
.
.
.
.
هيجى الامتحان من الى مفتحتهوش


***

مازالت النظرات بيني وبين




... ♥



♥ الكتاب ♥
.. غير مفهومــه ..
. .
..
.....
..
..
..
كل واحد فينا مكسوف من التاني
بس الموضوع دة مضايقنى اوى لان المثل بيقول
الى يتكسف من كتابة ميجبش منه معلومات

***

في مـــصــر

فترة الامتحانات :
الطالب يتصل على صاحبوا ويسألہ :انت ذاكرت ؟؟

... * اذا قال لا ،.. يرتاح نفسياً :] :]

بنحب الخير لبعضنا xD

***

كل ما اجى اذاكر الاقى السرير بيقولى
.
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.
( بناديك تعالى )
@11 @11


lrj'thj tdsf,;dm



 


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 02:20 PM   #2


الصورة الرمزية Mostafa Mafysh tkder
Mostafa Mafysh tkder غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 647
 تاريخ التسجيل :  Nov 2011
 المشاركات : 549 [ + ]
 التقييم :  345
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



والله العظيم جامده


وعلى رأي المثل
قال يا مستني الامتحان علي خير يفوت
.
.
.
.
.
.
.
.
... يا مستني ميسي يلعب في اسمنت اسيوط


جامده مووووووت والله تسلمى يا قمر :-*


 
 توقيع : Mostafa Mafysh tkder


إذَا تَــرَكْتَنَيْ وَرَحَـلْــتْ لِـغَـيْرِي ... فَهَــذْا لـَيِـسَ دَليْــل علىُ أنـْنَـي رَخْيَــصْ ... بَلْ دَلْــيْلُ عَلْــى أنْنَيِ شَخْــصُ ... يَصْــعُبْ عَلَـيْكَـ إمْــتَلاكُــه


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 02:21 PM   #3


الصورة الرمزية Mostafa Mafysh tkder
Mostafa Mafysh tkder غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 647
 تاريخ التسجيل :  Nov 2011
 المشاركات : 549 [ + ]
 التقييم :  345
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



حكمه طالب فاشل
.
.
.
... .
.
.
.
.
.
.

اقفل الكتاب ونام بدري
يأتيك النجاح من حيث لا تدري

هههههههههههههههه
ودى بردو والله :-*


 


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 02:51 PM   #4


الصورة الرمزية رشا
رشا غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 277
 تاريخ التسجيل :  Jul 2011
 المشاركات : 6,434 [ + ]
 التقييم :  2142
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Deepskyblue
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



حكمة اليوم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصطحب مراتك للتحرير لعلها تنال الشهادة وتنال انت التغير ^_^

كلهم حلوين ديدى
بس دى فله بجد هههه
ال تغيير ال
تسلمى ياقمر



 


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 03:55 PM   #5


الصورة الرمزية صديق فيلسوف
صديق فيلسوف غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 247
 تاريخ التسجيل :  Jul 2011
 المشاركات : 2,195 [ + ]
 التقييم :  1304
 الدولهـ
Saudi Arabia
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



هههههههه حلوين جدا
واكتر حاجه عجبتنى الاخ ده


 
 توقيع : صديق فيلسوف



رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 04:07 PM   #6
[COLOR=DarkOrchid]حنايا الروح ~[/COLOR]


الصورة الرمزية أعذرني فأنا أنثى
أعذرني فأنا أنثى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 174
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 5,347 [ + ]
 التقييم :  1649
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



ههههههههههههههههههههههه اشجيني يا ديدي اشجيني
ههههههه تسلمي يا عسل




 
 توقيع : أعذرني فأنا أنثى



let the sKy fall





Sara~


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 05:15 PM   #7


الصورة الرمزية ديدى
ديدى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 202
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 العمر : 27
 المشاركات : 4,600 [ + ]
 التقييم :  1351
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Crimson
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



[QUOTE=Mostafa Mafysh tkder;197007]والله العظيم جامده


وعلى رأي المثل
قال يا مستني الامتحان علي خير يفوت
.
.
.
.
.
.
.
.
... يا مستني ميسي يلعب في اسمنت اسيوط


جامده مووووووت والله تسلمى يا قمر :-*[
QUOT

ههههههههههههه
شكرا لمرورك ياباشا
نورتنى والله
يارب الضحكة دايما


 


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 05:17 PM   #8


الصورة الرمزية ديدى
ديدى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 202
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 العمر : 27
 المشاركات : 4,600 [ + ]
 التقييم :  1351
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Crimson
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أميرتي أميرة مشاهدة المشاركة
حكمة اليوم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اصطحب مراتك للتحرير لعلها تنال الشهادة وتنال انت التغير ^_^

كلهم حلوين ديدى
بس دى فله بجد هههه
ال تغيير ال
تسلمى ياقمر

ههههههههههههه
شكرا لمرورك ياقمرايه


 


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 05:18 PM   #9


الصورة الرمزية ديدى
ديدى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 202
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 العمر : 27
 المشاركات : 4,600 [ + ]
 التقييم :  1351
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Crimson
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة صديق فيلسوف مشاهدة المشاركة
هههههههه حلوين جدا
واكتر حاجه عجبتنى الاخ ده
ههههههههههههه
الاخ دا ورايا ورايا فى كل حته
تسلم على مرورك الجميل


 


رد مع اقتباس
قديم 03-01-2012, 05:20 PM   #10


الصورة الرمزية ديدى
ديدى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 202
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 العمر : 27
 المشاركات : 4,600 [ + ]
 التقييم :  1351
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Crimson
افتراضي رد: مقتطفات فيسبوكية



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أعذرني فأنا أنثى مشاهدة المشاركة
ههههههههههههههههههههههه اشجيني يا ديدي اشجيني
ههههههه تسلمي يا عسل


ولسه يااختشى ولسة
ههههههههههههههه
شكرا لمرورك حبيبتى


 


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
مقتطفات, فيسبوكية


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
مقتطفات شروق دلال المواضيع العامة 12 11-08-2018 07:00 PM
مقتطفات nadeen قسم الاسلامي العام 5 31-01-2017 12:25 AM
مقتطفات جيلان المواضيع العامة 3 16-06-2015 09:22 PM
شوية نكت فيسبوكية طحن ديدى الفكاهه والمرح 5 03-01-2012 05:55 PM


الساعة الآن 01:49 PM.



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسة مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه


SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.