لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


حب لاخيك ما تحب لنفسك


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 25-04-2011, 11:14 PM   #1


الصورة الرمزية احمد سامح
احمد سامح غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 50
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 20 [ + ]
 التقييم :  30
لوني المفضل : Cadetblue
حب لاخيك ما تحب لنفسك



لنفسك, لاخيك, تحب

طبعا من اسم الموضوع كتير هيعرفوا انا عاوز اتكلم عن اية
معنى كلامى لية كل انسان ميفكرش فى الحاجة اللى ممكن تسعده او تفرحه ممكن بردوا تفرح غيره ومش شرط
ان يكون اخوه لا بالعكس ممكن يكون صاحب او قريب او غريب او انسان ساكن معاك
فعلا لو كل واحد فكر فى سعادت اللى حوالية اكيد هيلاقى اللى يدور على سعاته
واللى خلانى اهتم بالموضوع ده انى عرفت من شخص قريب منى انه طلب من اخ ليه جهاز الكمبيوتر والاخ العزيز ده حاشه
منه وعلشان كده انا حبيت اعرض الموضوع ده عليكم واتمنى انكم تشاركونى فى الاجابه
واتمنى انكم تشاركونى فى اجابة السؤال ده
هل كل انسان مننا عايش لوحده يعنى زمن الموده والاخوه انتهى والا لسه فى امل ان كل واحد يحب السعاده لغيره
زى ما بيحبه لنفسه
والسلاموا عليكم ورحمه الله وبركاته
بقلمى / احمد سامح



pf ghod; lh jpf gkts; ghod;



 


قديم 25-04-2011, 11:23 PM   #2


الصورة الرمزية الساحر والاحزان
الساحر والاحزان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 94
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 315 [ + ]
 التقييم :  249
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



كيفك احمد

من موضوعك يا اخى

كلام جميل وهى صفة

وصانا بها رسولنا الكريم

وكان يعمل بها ايام الصحابة

وتتطبق تطبيق صحيح

ولكن الان

قد قلت الا نادرا

وهذا يا اخى مرجعة

البعاد عن العقيدة

هدانا الله واياك

على تنفيذ ما جاء بموضوعك الجميل


 


قديم 25-04-2011, 11:28 PM   #3
مطرودة


الصورة الرمزية شاعرة الرومانسيه
شاعرة الرومانسيه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 60
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 647 [ + ]
 التقييم :  184
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkred
افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



لا طبعا يا أحمد مستحيل حد يعيش لنفسه

ولا لوحده من المستحيل

مستحيل الواحد يعيش بدون ناس تحبه

اذا بكى يلاقى الى يحتويه بين ايديه

لو فرح يلاى الى بيهنيه

لو ضاقت به الدنيا يجد من يصبره بكلمه حلوه

لو احتاج ماديا يلاقى الكل حواليه

لو مريض يلاقى الى يسأل عليه

مين يقدر يعيش من غبر دول

يعنى ياحمد مافيش حد ممكن يعيش لوحد

سلمت وسلمت يداك @!!!!




 
مواضيع : شاعرة الرومانسيه



قديم 25-04-2011, 11:32 PM   #4


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 17,270 [ + ]
 التقييم :  12258
تلقيت إعجاب : 371
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



والله يا اخ احمد لو طلبت حاجة من عيوني الاتنين

لكن علي كلامك طلبت كمبيوتر

وانا لو من الاخ ده اعطيك جهازي علي طول

ودي المروئة

لكن السؤال هنا هتستخدم الكمبيوتر بتاعي ازاي وهو عليه صوري واسراري

ها

عموما اي حد يقدر يقدم المساعدة اكيد ما راح يتأخر

وانا شايف الحل لقضيتك دي

انك الراجل ده يشتري لك كمبيوتر ويخصمه من حسابك علي اقساط

وبكدة يبقي حلينا القضية

ولا ايه رايك
؟؟؟؟؟

@!!!!!@


 
 توقيع : محمدرجب مهدية


الصديق الحقيقي هو من يؤمن بك وقتما تشك بنفسك
وليس من يشك فيك حينما يصدقكك الاخرون
اعذروني فأنا أحب هذا الرجل




قديم 25-04-2011, 11:58 PM   #5
- -


الصورة الرمزية انا غلس
انا غلس غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 21
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 العمر : 37
 المشاركات : 5,817 [ + ]
 التقييم :  3156
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



يسلام علي مواضيعك المهمه يا استاذ احمد
فعلا موضوع يستحق المناقشه
انا شايف ان انا لو مكان صحبك اللي انطلب منه الكميوتر
انه ميعطيش الكميوتر ليه حتي لو مات ادامه
هههههههههههه
لان لو الجهاز جالوا فيرس والعيازوا بالله صاحبه ها يخلع ويسيبه
ولا كأنه يعرفه صح ولا انا غلطان
دي حاجه
وبعدين حب لاخيك ما تحب لنفسك
اكيد برضوا لكل واحد خصوصيات ممكن يكون علي الكميوتر اشياء خاصه
ميصحش صاحبك التاني يشوفها ولا ايه
وكمان انته نسيت تقول هين قرشك ومتهنش نفسك
ولا ايه؟
مشكور يا احمد علي موضوعك الجميل
وصاحبي لو مات وطلعت روحوا مش ها اديله الاب توب بتاعي
ها


 


قديم 26-04-2011, 12:58 AM   #6


الصورة الرمزية حبيبه
حبيبه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 10
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 33,026 [ + ]
 التقييم :  4498
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkorchid
افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



اهلا بيك يا أحمد معنا
وموضوعك جميل جدا
بس فيه حاجه صغيره ماينفعش ادي حاجتي الشخصيه
الي عليها كل حاجه خاصه بيا لحد حتي لو صديقتي
انا مش عرفه الزمن الايام دي فيه ايه
لكن لو عندي جهاز تاني مش عليه حاجه خاصه انا تحت امره طبعا
واحنا اكيد مش عايشين لوحدنا بس فيه حاجات لازم يكون فيها خط احمر
سعدت بقرائه موضوعك
ارق تحياتي وتقديري لك


 


قديم 26-04-2011, 01:12 AM   #7


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



هل كل انسان مننا عايش لوحده يعنى زمن الموده والاخوه انتهى والا لسه فى امل ان كل واحد يحب السعاده لغيره
زى ما بيحبه لنفسه

ومين قال اننا عايشين لوحدنا

الانسان بطبيعته كائن اجتماعى

وما يقدرش يعيش موحود

اما حب لاخيك ما تحب لنفسك

دا نهج وامر اتعلمنا من دينا الحنيف

ولو طبقنا دا فى حياتنا ها نرتاح اوى

تسلم ايدك يا احمد موضوع جميل


 


قديم 26-04-2011, 02:20 AM   #8


الصورة الرمزية sokara
sokara غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 49
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 1,243 [ + ]
 التقييم :  435
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



طبعا حب لاخيك ماتحب لنفسك
اعتقد مو تنفع على كماليات انما للضروريات والمسائل العنويه

تسلم الايادى على الموضوع
تحياتى


 


قديم 26-04-2011, 11:26 PM   #9


الصورة الرمزية احمد سامح
احمد سامح غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 50
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 20 [ + ]
 التقييم :  30
لوني المفضل : Cadetblue
رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد المعداوي مشاهدة المشاركة
يسلام علي مواضيعك المهمه يا استاذ احمد
فعلا موضوع يستحق المناقشه
انا شايف ان انا لو مكان صحبك اللي انطلب منه الكميوتر
انه ميعطيش الكميوتر ليه حتي لو مات ادامه
هههههههههههه
لان لو الجهاز جالوا فيرس والعيازوا بالله صاحبه ها يخلع ويسيبه
ولا كأنه يعرفه صح ولا انا غلطان
دي حاجه
وبعدين حب لاخيك ما تحب لنفسك
اكيد برضوا لكل واحد خصوصيات ممكن يكون علي الكميوتر اشياء خاصه
ميصحش صاحبك التاني يشوفها ولا ايه
وكمان انته نسيت تقول هين قرشك ومتهنش نفسك
ولا ايه؟
مشكور يا احمد علي موضوعك الجميل
وصاحبي لو مات وطلعت روحوا مش ها اديله الاب توب بتاعي
ها
طبعا انا عرفت يا اخ محمد من صاحبى ده ان الكمبيوتر لسه جايبة جديد
يعنى مالحقش يحت علية حاجات خاصة وكمان لو الكمبيوتر جر لية حاجه اكيد صاحبى هيعرف صاحب الجهاز ويقف معاه كمان
مش هيعمل انه خسيس ويعمل نفسه مش عارفه
وعلى فكره انا بامن جدا بالمثل اللى بيقول
اتعب نفسك وحافظ على قرشك
ههههههههههههههههه
وشكرا لمرورك العطر الجميل


 


قديم 26-04-2011, 11:28 PM   #10


الصورة الرمزية احمد سامح
احمد سامح غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 50
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 20 [ + ]
 التقييم :  30
لوني المفضل : Cadetblue
ترحيب رد: حب لاخيك ما تحب لنفسك



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة شهرزاد مشاهدة المشاركة
اهلا بيك يا أحمد معنا
وموضوعك جميل جدا
بس فيه حاجه صغيره ماينفعش ادي حاجتي الشخصيه
الي عليها كل حاجه خاصه بيا لحد حتي لو صديقتي
انا مش عرفه الزمن الايام دي فيه ايه
لكن لو عندي جهاز تاني مش عليه حاجه خاصه انا تحت امره طبعا
واحنا اكيد مش عايشين لوحدنا بس فيه حاجات لازم يكون فيها خط احمر
سعدت بقرائه موضوعك
ارق تحياتي وتقديري لك
اشكرك كل الشكر على ردك لموضوعى شهرزاد
وبعتبره شرف للمتصفح بتاعى
مشكوره كل الشكر


 


موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
لنفسك, لاخيك, تحب


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
استمع لنفسك ابن الحتة الفضفضه 5 12-11-2015 05:41 AM
رساله لنفسك صبايا الفضفضه 89 20-10-2013 06:11 PM
نظرة لنفسك رامي المصري المواضيع المكرره والارشيف 5 10-05-2013 10:50 PM
نظرة لنفسك عادل درويش المواضيع العامة 3 23-03-2013 05:26 PM
حب لاخيك ما تحبه لنفسك mada4top الالعاب والمسابقات 36 18-08-2012 09:36 PM



new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.