الانتقال للخلف   منتديات لمسة مصرية > قسم استراحة الاعضاء والفكاهه والمرح > الالعاب الاون لاين وافلام الكارتون > قسم اليوتيوب (ممنوع الاغاني قطعيا )
 

قسم اليوتيوب (ممنوع الاغاني قطعيا ) يوتيوب للاطفال والمواقف الضاحكة والمشاهد المثيرة ولا يسمح نهائيا بوضع اي اغاني او اي مقاطع تخدش الحياء

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


تايتانك بلمسة مصرية

يوتيوب للاطفال والمواقف الضاحكة والمشاهد المثيرة ولا يسمح نهائيا بوضع اي اغاني او اي مقاطع تخدش الحياء


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 13-12-2011, 07:27 PM   #1
[COLOR=DarkOrchid]حنايا الروح ~[/COLOR]


الصورة الرمزية أعذرني فأنا أنثى
أعذرني فأنا أنثى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 174
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 5,347 [ + ]
 التقييم :  1649
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
Icon10 تايتانك بلمسة مصرية



مصرية, بلمسة, تايتانك

رومانسية وحنية وتايتنك بلمسة مصرية
اتفرجوا بأى ماقولكوشي :)



jhdjhk; fglsm lwvdm fglsm



 
 توقيع : أعذرني فأنا أنثى



let the sKy fall





Sara~


رد مع اقتباس
قديم 13-12-2011, 09:09 PM   #2
العمّـدة


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 18,214 [ + ]
 التقييم :  18599
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي رد: تايتانك بلمسة مصرية



ههههههههههه

يا رايقة

وانا قلت موضوع مخالف

وهدخل اشيله
ههههههههههه
طيب

بالحق الله يرحمها الرمزية

طارت ها


 
 توقيع : محمدرجب مهدية


أن تكون فرد بجماعة الأسود
خير من أن تكون قائد لجماعة النعام
العمدة


رد مع اقتباس
قديم 13-12-2011, 09:15 PM   #3
[FONT=Arial][COLOR=Navy][SIZE=4]نهـ الحنان ـر[/SIZE][/COLOR][/FONT]


الصورة الرمزية ست الحسن والجمال
ست الحسن والجمال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 117
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 العمر : 33
 المشاركات : 1,276 [ + ]
 التقييم :  1888
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkblue
افتراضي رد: تايتانك بلمسة مصرية



هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه

ايه ده
دا فطسنى من الضحك

دى عفاف جايبه من الاخر
لسه هتوجع قلبها

وقعدت ماسكه ايده شهر
ياقلبها ولسه عايشه
ههههههههههههههههههه
تسلم ايدك ياحبيبتى
جميله اوى


 
 توقيع : ست الحسن والجمال



رد مع اقتباس
قديم 14-12-2011, 01:00 AM   #4


الصورة الرمزية ملاك النيل
ملاك النيل غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 206
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 7,158 [ + ]
 التقييم :  1445
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkmagenta
افتراضي رد: تايتانك بلمسة مصرية




ههههههههههههههههههه
والله ضحكتيني من قلبي
تسلمي حبيبة قلبي
الله يكون في عونها صحيح
هتفضل مسكة ايده لامتى هههههههههههههههههههه
يسلمو على روعة الاختيار
كل تقديري واحترامي


 
 توقيع : ملاك النيل




لا يحزنك انك فشلت مادمت
تحاول الوقوف على قدميك من جديد



رد مع اقتباس
قديم 14-12-2011, 01:49 AM   #5


الصورة الرمزية همس المشاعر
همس المشاعر غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 578
 تاريخ التسجيل :  Oct 2011
 المشاركات : 3,412 [ + ]
 التقييم :  545
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Maroon
افتراضي رد: تايتانك بلمسة مصرية



روووعة المقطع
هههههههههههههههههههه


عفاف عملت اللى عليها ومسكت ايدة شهر
والاخر مات محروق ال هههههههههههه
تسلمى للمقطع التوحفة





 
 توقيع : همس المشاعر

حين أحترق لهفه..
أُسافر إلى تلك اللحظآآت ..التي أودعناهآ الذاكرهـ.
أُقلب صفحآات اللحظآات..وأ تبادل احآديث متنآقضه..


رد مع اقتباس
قديم 14-12-2011, 04:19 PM   #6


الصورة الرمزية ايمى
ايمى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 668
 تاريخ التسجيل :  Nov 2011
 العمر : 23
 المشاركات : 609 [ + ]
 التقييم :  318
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Plum
افتراضي رد: تايتانك بلمسة مصرية



فعلنا يعنى هى ديه الرمانسيه ولا بلاش

هههههههههههههههههههه


ميرسى ياقمر


 


رد مع اقتباس
قديم 14-12-2011, 04:34 PM   #7
[COLOR=DarkOrchid]حنايا الروح ~[/COLOR]


الصورة الرمزية أعذرني فأنا أنثى
أعذرني فأنا أنثى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 174
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 5,347 [ + ]
 التقييم :  1649
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: تايتانك بلمسة مصرية



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدرجب مهدية مشاهدة المشاركة
ههههههههههه

يا رايقة

وانا قلت موضوع مخالف

وهدخل اشيله
ههههههههههه
طيب

بالحق الله يرحمها الرمزية

طارت ها
خمسه خمسه كمان الروقان هتحسدونا عليها
ههههههههههههههههههه وايه ده بأى وهو انا هجيب حاجة مخالفه بردو
ماكانش العشم يا راجل @ر
وبعدين رمزية ايه ؟؟؟ مش فاهمه @11
منور بأى @]


اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ست الحسن والجمال مشاهدة المشاركة
هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ههه

ايه ده
دا فطسنى من الضحك

دى عفاف جايبه من الاخر
لسه هتوجع قلبها

وقعدت ماسكه ايده شهر
ياقلبها ولسه عايشه
ههههههههههههههههههه
تسلم ايدك ياحبيبتى
جميله اوى
هههههههههههههه شوفتي ياستي
وياريت على حد يستاهل ده طلبة الرخم هههههههه
منورة يام عمر يارب تسلمي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك النيل مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههه
والله ضحكتيني من قلبي
تسلمي حبيبة قلبي
الله يكون في عونها صحيح
هتفضل مسكة ايده لامتى هههههههههههههههههههه
يسلمو على روعة الاختيار
كل تقديري واحترامي
هههههههههههههههه وهي ايه الي يخليها تمسك ايده ده كله
انا عارفه استحملته ازاي هههههههههه تسلميلي يارب منورة :-*

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة همس المشاعر مشاهدة المشاركة
روووعة المقطع
هههههههههههههههههههه


عفاف عملت اللى عليها ومسكت ايدة شهر
والاخر مات محروق ال هههههههههههه
تسلمى للمقطع التوحفة



هههههههههههههههههههه كلنا عفاف يلا معلش اهي استحملته واخدت ثوابهوعلى رأي المثل اعمل الخير وارميه البحر هههههههههههه
اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ايمى مشاهدة المشاركة
فعلنا يعنى هى ديه الرمانسيه ولا بلاش

هههههههههههههههههههه


ميرسى ياقمر
اتعلمي بأى يا قمر هنعمل جمعية بشعار كلنا عفاف
ههههههههههه منورة يابطة :)


 


رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
مصرية, بلمسة, تايتانك


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
درس تركيب بوست لوجستي خاص بلمسة مصرية Tώįҳ قسم تطوير المنتديات 5 25-10-2013 12:14 PM
حكايتي مع الانترنت حصرية بلمسة مصرية شعبان سات مدونات الاعضاء 24 08-08-2013 04:23 AM
ردود فعل مابعد الازمة بلمسة مصرية زهرة النسرين الفكاهه والمرح 25 28-02-2012 07:10 PM
ورود بلمسة مصرية ندى الروح الصور العامه 6 03-11-2011 02:47 AM


الساعة الآن 02:08 AM.



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه


SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.