لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة


موضوع مغلق
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 29-08-2011, 01:08 PM   #1
[COLOR=DarkOrchid]حنايا الروح ~[/COLOR]


الصورة الرمزية أعذرني فأنا أنثى
أعذرني فأنا أنثى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 174
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 5,350 [ + ]
 التقييم :  1649
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



مهنا, ايه, حلوة, حاجة, يعني

بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الناس كلها هتعيد بعد كام يوم وانا بصراحة عيدي اناهرده @!!!!!@
هو مش لسه جديد او بمعنى ادق هو منضم لينا من فترة بس انضامه الحقيقي لأسرة لمسة مصرية دلوقتي حالا وانا بكلمكم
اخويا الكبير وصديقي ومن اول الناس اللي اتعرفت عليهم في الانترنت معرفة سنين يعني مش يومين
حماده مهنا ... ويعني ايه مهنا ؟؟؟؟
يعني حقيقي كل حاجة حلوة وكل حاجة جميلة جدا وكل حاجة تخليه اخ رائع بمعنى الكلمة وصديق وفي وخدوم وعضو مميز اي حد يتشرف بمعرفته
يعني ايه مهن؟؟؟
يعني ثقافة ويعني خفة دم ويعني احترام وخلق عالي وقلم متمكن وفكر واعي وقلب طيب جدا جدا
من زمان نفسي ينضم لينا هنا واهو حصل
وروني بأى هترحبوا بيه ازاي وكمان باركوله عشان لسه عريس جديد خطوبته من حوالي شهرين كده @2@2

منووووووووور يا مهنا
حقيقي منور @!!!!!@



dukd hdi likh ;g ph[m pg,m hdi pg,m



 
 توقيع : أعذرني فأنا أنثى



let the sKy fall





Sara~


قديم 29-08-2011, 01:15 PM   #2


الصورة الرمزية أميرة البرتقال
أميرة البرتقال غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 165
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 المشاركات : 2,771 [ + ]
 التقييم :  616
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Crimson
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



عضو جديد وكمان عريس جديد

ياسلام ياسلام

اوعدنا يارب
هههههههههههههههه


منور المنتدى اخ حماده
ومادام من طرف حنايا
يبقى لا اله الا الله
هههههههههههههههه
لالا
حقيقى مابيجيش من ورا حنايا غير كل خير

منورنا بجد
واى حاجه تعوذها
العمده ف الخدمه
وانا ماليش دعوه
هههههههههههههههههههههههههههههه



 
 توقيع : أميرة البرتقال

مواضيع : أميرة البرتقال



قديم 29-08-2011, 01:32 PM   #3


الصورة الرمزية ملاك النيل
ملاك النيل غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 206
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 7,157 [ + ]
 التقييم :  1445
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkmagenta
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة













 
 توقيع : ملاك النيل




لا يحزنك انك فشلت مادمت
تحاول الوقوف على قدميك من جديد



قديم 29-08-2011, 01:46 PM   #4


الصورة الرمزية mahna2009
mahna2009 غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 306
 تاريخ التسجيل :  Aug 2011
 العمر : 32
 المشاركات : 195 [ + ]
 التقييم :  51
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حنايا الروح مشاهدة المشاركة
بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

الناس كلها هتعيد بعد كام يوم وانا بصراحة عيدي اناهرده @!!!!!@
هو مش لسه جديد او بمعنى ادق هو منضم لينا من فترة بس انضامه الحقيقي لأسرة لمسة مصرية دلوقتي حالا وانا بكلمكم
اخويا الكبير وصديقي ومن اول الناس اللي اتعرفت عليهم في الانترنت معرفة سنين يعني مش يومين
حماده مهنا ... ويعني ايه مهنا ؟؟؟؟
يعني حقيقي كل حاجة حلوة وكل حاجة جميلة جدا وكل حاجة تخليه اخ رائع بمعنى الكلمة وصديق وفي وخدوم وعضو مميز اي حد يتشرف بمعرفته
يعني ايه مهن؟؟؟
يعني ثقافة ويعني خفة دم ويعني احترام وخلق عالي وقلم متمكن وفكر واعي وقلب طيب جدا جدا
من زمان نفسي ينضم لينا هنا واهو حصل
وروني بأى هترحبوا بيه ازاي وكمان باركوله عشان لسه عريس جديد خطوبته من حوالي شهرين كده @2@2

منووووووووور يا مهنا
حقيقي منور @!!!!!@
ومالك مبسوطة اوى كدا يعنى
ونازلة فيا مدح وكلام تمام
كل دا عشان اسامحك
انت بتحلم ياحلمى


ولازم تسيحى وتقولى خاطب يعنى

ماشى ياعزة

شكرا لترحيبك


 
 توقيع : mahna2009

قم بتحرير توقيعك من لوحة التحكم !


قديم 29-08-2011, 01:48 PM   #5
مطرودة


الصورة الرمزية سندريلا الشرق
سندريلا الشرق غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 129
 تاريخ التسجيل :  May 2011
 المشاركات : 1,704 [ + ]
 التقييم :  1475
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkorchid
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



أهلاً وسهلاً ومليون مرحبا أخى حمادة مهنى
أسعدنا جداً إنضمامك لدينا بلمسة مصرية
وألف مبروك يا عريس على الخطوبة
ويتممها الله لك فى الخير بإذن الله تعالى
أتمنى أن تروق لك الإقامة برفقتنا وأن تجد هنا كل ما كنت تتمناه بعالم النت من ثقافة ومعلومات قيمة وأخوة وود وصداقة حقيقية
فأهلاً وسهلاً بك


 


قديم 29-08-2011, 01:48 PM   #6


الصورة الرمزية mahna2009
mahna2009 غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 306
 تاريخ التسجيل :  Aug 2011
 العمر : 32
 المشاركات : 195 [ + ]
 التقييم :  51
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أميرة البرتقال مشاهدة المشاركة
عضو جديد وكمان عريس جديد

ياسلام ياسلام

اوعدنا يارب
هههههههههههههههه


منور المنتدى اخ حماده
ومادام من طرف حنايا
يبقى لا اله الا الله
هههههههههههههههه
لالا
حقيقى مابيجيش من ورا حنايا غير كل خير

منورنا بجد
واى حاجه تعوذها
العمده ف الخدمه
وانا ماليش دعوه
هههههههههههههههههههههههههههههه

ربنا يوعدك يارب بعريس كدا زى القمر ويكون شبهى كمان ^^@

انا مش ندمان غير عشان حنايا هنا
ومتخافيش العمدة لو عمل حاجة نعمل ثورة فى المنتدى
قسم قسم موضوع موضوع رد رد
ونطيرة


شكرا لترحيبك


 


قديم 29-08-2011, 01:49 PM   #7


الصورة الرمزية mahna2009
mahna2009 غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 306
 تاريخ التسجيل :  Aug 2011
 العمر : 32
 المشاركات : 195 [ + ]
 التقييم :  51
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ملاك النيل مشاهدة المشاركة










شكرا لترحيبك ملاك الليل

دمتى بكل خير


 


قديم 29-08-2011, 01:50 PM   #8


الصورة الرمزية نهرالاحزان
نهرالاحزان غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 31
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 4,127 [ + ]
 التقييم :  727
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



مرَحبـآ‘إ بـﮗ

كم أتمنَى أن تتسَع صفحآ‘إتْ } منتديآتناإ لقلمـﮗ

ﯠمآ يحملَـﮧ منْ عبَير مشآإعرﮖ ﯠموآضيعـﮗ ~

ﯠآرائـﮗ الشخَصيـﮧ


~ التيْ سنشآرﮘـكْ الطرَح ﯠالإبدآع فيَهآ ﯠنشَجعـﮗ

معَ خآلصْ دعوآإآيْ { لـﮗ بقضآء وقتْ ممتَع ومفيدْ


 


قديم 29-08-2011, 01:50 PM   #9


الصورة الرمزية mahna2009
mahna2009 غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 306
 تاريخ التسجيل :  Aug 2011
 العمر : 32
 المشاركات : 195 [ + ]
 التقييم :  51
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سندريلا الشرق مشاهدة المشاركة
أهلاً وسهلاً ومليون مرحبا أخى حمادة مهنى
أسعدنا جداً إنضمامك لدينا بلمسة مصرية
وألف مبروك يا عريس على الخطوبة
ويتممها الله لك فى الخير بإذن الله تعالى
أتمنى أن تروق لك الإقامة برفقتنا وأن تجد هنا كل ما كنت تتمناه بعالم النت من ثقافة ومعلومات قيمة وأخوة وود وصداقة حقيقية
فأهلاً وسهلاً بك

سندريلا الشرق شكرا لتواجدك هنا
وربى يبارك فيكى
عقبالك يارب

شكرا مرة تانية


 


قديم 29-08-2011, 01:55 PM   #10
[COLOR=DarkOrchid]حنايا الروح ~[/COLOR]


الصورة الرمزية أعذرني فأنا أنثى
أعذرني فأنا أنثى غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 174
 تاريخ التسجيل :  Jun 2011
 المشاركات : 5,350 [ + ]
 التقييم :  1649
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Black
افتراضي رد: يعني ايه مهنا يعني كل حاجة حلوة



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahna2009 مشاهدة المشاركة
ومالك مبسوطة اوى كدا يعنى
ونازلة فيا مدح وكلام تمام
كل دا عشان اسامحك
انت بتحلم ياحلمى


ولازم تسيحى وتقولى خاطب يعنى

ماشى ياعزة

شكرا لترحيبك
بجبر بخاطرك وبلمعك قدامهم
انا غلطانة ياسايد الراجل ده انا ماعرفوش ياجماعة
انت تايه هنا ولا حاجة يابني ؟؟؟
على رأي المثل خير تعمل برعي يقولك مالك مبسوط كده ليه
اه على فكرة نسيت اقولك حاجة
هقولها واقولها للكل على الملأ هنا عشان تبقى تعرف كيدهن ههههه
فاكرين ياكماعة نبضات قلب مهزوم في قسم الفضفضة
مرسي ده هو اللي كاتبه وانا جيبتهولكوا
ابسط بأى اي خدمة
شييييييييييل يامعلم @2@2


 


موضوع مغلق

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
مهنا, ايه, حلوة, حاجة, يعني


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
حقيقي يعني ومن الشعر ماقتل نادر الفكاهه والمرح 7 22-02-2019 09:26 AM
اش اش اش سمكة. يعني fish طـيف اللغات الاجنبيه 11 01-02-2013 11:06 PM
يعني ايه زيزي المهندس المنقولات الادبيه 3 17-02-2012 03:39 AM
هو يعني ايه حب انا غلس الفضفضه 5 13-06-2011 06:46 PM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.