المواضيع المكرره والارشيف للمواضيع المكررة أو المخالفة

لمسه مصرية (الاسرة السعيدة)


فوائد الزوجه النكديه

للمواضيع المكررة أو المخالفة


إضافة رد
 
LinkBack أدوات الموضوع انواع عرض الموضوع
قديم 09-04-2011, 08:56 PM   #1
مطرودة


الصورة الرمزية شاعرة الرومانسيه
شاعرة الرومانسيه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 60
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 647 [ + ]
 التقييم :  184
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkred
@# فوائد الزوجه النكديه



النكديه, الزوجه, فوائد

من يعتقد ان الزوجة النكدية ليس لها فوائد فهو مخطئ

فللزوجة النكدية فوائد كثيرة ومن أهمها:







1-تجعل لسان الزوج رطب بذكر الله

طول اليوم قاعد يدعي حسبي الله ونعم الوكيل






2-تساعد الزوج على غض البصر
لأنه سوف يكره صنف الحريم





3-تساعد الزوج على صلة الرحم
لأنه على طول هربان عند أمه





4-تساعد الزوج على أن يحافظ على وزنه ورشاقة جسمه
لأنه دائما ً نفسه مسدودة عن الأكل





5-وأخيراً ،تجعل من زوجها رجلاً عظيماً

فبسبب قرفه وزهقه منها ، سوف يقضي وقتا ً أطول في العمل




مما يجعله إنسانا ً ناجحاً في عمله ويحقق المثل القائل:





"وراء كل رجل عظيم إمرأة"للمزيد من مواضيعي




t,hz] hg.,[i hgk;]di hg.,[i



 
مواضيع : شاعرة الرومانسيه



رد مع اقتباس
قديم 09-04-2011, 09:16 PM   #2


الصورة الرمزية الطائر الجريح
الطائر الجريح غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 53
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 2,601 [ + ]
 التقييم :  529
لوني المفضل : Cadetblue
افتراضي



ما هما كلهم نكديين اصلا ههههههههههه كويس ان طلع ليهم فوائد ربنا يهديكم يا بنات حواء تسلم لطرحك يا قمر


 


رد مع اقتباس
قديم 09-04-2011, 11:28 PM   #3
مطرودة


الصورة الرمزية شاعرة الرومانسيه
شاعرة الرومانسيه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 60
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 647 [ + ]
 التقييم :  184
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkred
افتراضي



هههههههههههههههه


احم احم


نحن هنااااااااااااااااااااااا


مين الى كلم نكديييييييييييييييييييييين


فينا ناس حلوه برضو


نورتنى وشرفتنى


 
مواضيع : شاعرة الرومانسيه



رد مع اقتباس
قديم 09-04-2011, 11:43 PM   #4


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 17,390 [ + ]
 التقييم :  12733
تلقيت إعجاب : 515
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



لا والله انا اشهد ان فيها فايدة

ان الواحد يضرب نفسه خمسين جزمة ويرجع تاني

مممممممم

انا بفكر ما ارتكب الجريمة دي

شكرا للموضوع


 


رد مع اقتباس
قديم 09-04-2011, 11:51 PM   #5


الصورة الرمزية محمدرجب مهدية
محمدرجب مهدية غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 1
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 17,390 [ + ]
 التقييم :  12733
تلقيت إعجاب : 515
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Cadetblue

اوسمتي

افتراضي



والله الستات ملائكة يا جدعان

بس محتاجين كلمة طيبة

وردة

كلمة رقيقة

بكلمة حب تمتلك قلبهم

لكن بنبرة غدر اتقي شرهم

هههه

شكرا للموضوع

بجد مميز


 


رد مع اقتباس
قديم 10-04-2011, 04:02 AM   #6


الصورة الرمزية ام لمسه
ام لمسه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 179
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 30,500 [ + ]
 التقييم :  3305
تلقيت إعجاب : 1
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Blue
افتراضي



ههههههههههههههههههههههه

شمتيهم فينا يا جميل

دول ما بيصدقوا

بس حلوه

ربنا يبعد عنا النكد والنكديين

تسلم ايدك


 


رد مع اقتباس
قديم 10-04-2011, 01:44 PM   #7
[FONT=Arial][SIZE=4][COLOR=Navy]ابو بسمله[/COLOR][/SIZE][/FONT]


الصورة الرمزية شاكر عاشور
شاكر عاشور غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 25
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 المشاركات : 10,327 [ + ]
 التقييم :  748
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Male
لوني المفضل : Blue
افتراضي



يا جدعان حد يثبت الموضوع ده
هههههههههههههههههههه


 


رد مع اقتباس
قديم 10-04-2011, 03:43 PM   #8
اميره المنتدى +@


الصورة الرمزية منه الله محمود
منه الله محمود غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 22
 تاريخ التسجيل :  Mar 2011
 العمر : 17
 المشاركات : 536 [ + ]
 التقييم :  95
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
 MMS ~
MMS ~
لوني المفضل : Darkmagenta
افتراضي



هههههههههههههههههههه

خليتى الرجاله يشمتوا فينا

ههههههههههههههههههه

تسلم ايدك


 


رد مع اقتباس
قديم 10-04-2011, 10:35 PM   #9
مطرودة


الصورة الرمزية شاعرة الرومانسيه
شاعرة الرومانسيه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 60
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 647 [ + ]
 التقييم :  184
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkred
افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة قلب جريئ مشاهدة المشاركة
لا والله انا اشهد ان فيها فايدة

ان الواحد يضرب نفسه خمسين جزمة ويرجع تاني

مممممممم

انا بفكر ما ارتكب الجريمة دي

شكرا للموضوع


ههههههههههههههههههههههه


وليه خمسين جزمه هو ماينفعش 40

هو شر لابد منه

هههههههههه

نشمت فيك قريب




 
مواضيع : شاعرة الرومانسيه



رد مع اقتباس
قديم 10-04-2011, 10:42 PM   #10
مطرودة


الصورة الرمزية شاعرة الرومانسيه
شاعرة الرومانسيه غير متواجد حالياً

بيانات اضافيه [ + ]
 رقم العضوية : 60
 تاريخ التسجيل :  Apr 2011
 المشاركات : 647 [ + ]
 التقييم :  184
 الدولهـ
Egypt
 الجنس ~
Female
لوني المفضل : Darkred
افتراضي



اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمدرجب مهدية مشاهدة المشاركة
والله الستات ملائكة يا جدعان

بس محتاجين كلمة طيبة

وردة

كلمة رقيقة

بكلمة حب تمتلك قلبهم

لكن بنبرة غدر اتقي شرهم

هههه

شكرا للموضوع

بجد مميز



الله الحمد لله ان واحد

وقف جمبنا ههههههههههه

نورتنى وشرفت موضوعى


 
مواضيع : شاعرة الرومانسيه



رد مع اقتباس
إضافة رد

مواقع النشر

الكلمات الدليلية
النكديه, الزوجه, فوائد


يتصفح الموضوع حالياً : 1 (0 عضو و 1 زائر)
 
أدوات الموضوع
انواع عرض الموضوع

ضوابط المشاركة
لا تستطيع إضافة مواضيع جديدة
لا تستطيع الرد على المواضيع
لا تستطيع إرفاق ملفات
لا تستطيع تعديل مشاركاتك

BB code متاحة
كود [IMG] متاحة
كود HTML معطلة
Trackbacks are معطلة
Pingbacks are معطلة
Refbacks are معطلة


المواضيع المتشابهه
الموضوع كاتب الموضوع المنتدى الردود آخر مشاركة
قصة الزوجه الطيبه فرقان القصة والرواية 7 29-10-2018 02:37 PM
الزوجه الثانيه الفارس الاصيل المواضيع العامة 16 23-03-2017 08:37 PM
الزوجه النكدية فارس الاحلام الفكاهه والمرح 4 01-10-2012 09:21 PM
فوائد الزوجه النكديه ياسو المواضيع المكرره والارشيف 3 08-09-2012 10:26 PM
الزوجه المطيعه ديدى الفكاهه والمرح 3 02-11-2011 06:24 PM



هذا الموقع يتسخدم منتجات Weblanca.com
new notificatio by 9adq_ala7sas
HêĽм √ 3.1 BY: ! ωαнαм ! © 2010
التعليقات المنشورة لا تعبر عن رأي لمسه مصرية ولا نتحمل أي مسؤولية قانونية حيال ذلك (ويتحمل كاتبها مسؤولية النشر)

لمسه مصريه

 
 

SEO by vBSEO ©2011, Crawlability, Inc.